Kroniske sykdommer

Har kronisk hodepine
 
Allergier. Og ptsd .. hvis man kan kalle det er kronisk sykdom, noe jeg i mitt tilfelle velger å gjøre da det kan se ut til at dette er noe jeg tar med meg igjennom livet og ned i graven
 
Kronisk tarmsykdom
 
Epilepsi, nevropatiske smerter, cluster hodepine, immunsvikt. Er under utredning for noe annet også.
 
Kronisk bihulebetennelse, pterygium og Seboreisk eksem.
 
Er det "bare" det da? Har ei venninne som sliter med det å hun sliter skikkelig å :confused:
Nei det er ikke bare bare. Lærer å øeve med det også :/ Men jeg ser det finnes mye mer som er mye vanskeligere en det. Men hvordan leddgikt en vil utvikle seg med årene. Er noe jeg helst ikke tenker på.
 
Refluks øsofagitt, pcos, mage tarm problem.
 
Migrene (og en Tinitus som ikke er altfor ille enda)
Allergi mot katt, hund, timotei og husstøvmidd.
Mulig astma. Må få tatt spirometri
 
Last edited:
Har ingen diagnoser per nå, men tipper jeg vil få en på fibromyalgi (har alle samme symptomene som mamma, som har diagnosen). Veldig spent på om jeg vil få slitasjegikt i fingrene også, for både mamma (som er i førtiårene enda!), mormor og farmor har veldig krokete fingre.
 
Migrene (ekstremt plaget) og lavt stoffskifte.
 
Morbus Menieres- En øresykdom som gjør at jeg gradvis mister hørselen for hvert anfall. Anfallene er: Svimmelhet, lydforvrengninger, øresus, dotter som kommer og går. Under anfall må jeg ligge helt rolig i sengen og sove. Har mistet basshørselen på begge ørene :(

I tillegg en tarmsykdom som heter fructosemalabsorpsjon. DVS tåler ikke fruktsukker eller vanlig sukker så godt. Men den er ikke farlig, bare ubehagelig når jeg får i meg f.eks løk som er full av fruktsukker. Ligger og gjærer i magen til det kommer ut som veldig løs mage.
 
Back
Topp