Kroatia med barn?

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Vi skal kanskje til Kroatia, i sommer. Vi får den spandert så vi skal uansett reise hvis det blir noe. Vi skal ha med oss dattra vår som er 2 år. Så jeg har ett par spørsmål.

Er det noen som har vært i Kroatia med barn på 2 år?

Hvordan er strendene der?

Hvordan er det å bade i sjøen for ei på 2 år?

Håper noen kan svare! [emoji4]
 
Ikke vært der med barna men alene. Men ser ikke Helt hvorfor det skulle by på problemer å ta med barn. Strendene var dog noe mindre barnevennlige mtp at det var steiner og ikke sand på noen av de strendene vi besøkte (mulig det finnes sandstrender også men vi fant i alle fall ingen heheh). Men det løser seg jo enkelt med badesko av noe slag ;-) god tur
 
Ikke vært der med barna men alene. Men ser ikke Helt hvorfor det skulle by på problemer å ta med barn. Strendene var dog noe mindre barnevennlige mtp at det var steiner og ikke sand på noen av de strendene vi besøkte (mulig det finnes sandstrender også men vi fant i alle fall ingen heheh). Men det løser seg jo enkelt med badesko av noe slag ;-) god tur

Fikk bare høre av noen at strendene der ikke var så fine og at det ikke er så praktisk med barn der med tanke på akkurat det med strand. Vi skal uansett reise hvis det blir noe så satser på at det skal gå bra. Sier ikke akkurat nei takk til å få tur til Kroatia spandert altså [emoji4] Vi får bare gjøre det beste ut av det tenker jeg. Har jo sett andre som har reist til Kroatia med barn på den alderen og regner med det har gått greit. [emoji4] Ville bare hørt andres erfaringer [emoji4]
 
Svigerfar har hus i Kroatia, så vi har naturlig nok vært der mye. Vi reiste for første gang med barn for 2 år siden, med storebror som da var 10 mnd. Vi var borte i en mnd, og han storkoste seg. :) I år har vi også lillebror, som fylte 1 for noen dager siden, vi blir borte i en mnd. denne gangen også. Vi gleder oss masse, alle sammen. :D

Det er kun rullesteiner på strendene i Kroatia, men man får kjøpt badesko overalt. Kroatia er et rolig land, med utrolig hyggelige mennesker, billig og god mat og drikke og herlig vær. Anbefales på det sterkeste. :)
 
Ser ikke problemet med å reise dit med barn. Der fins ikke sandstrender, bare steinstrender, men det er små runde steiner så ser heller på det som et pluss mtp barn og sand oooveralt [emoji4]
 
Svigerfar har hus i Kroatia, så vi har naturlig nok vært der mye. Vi reiste for første gang med barn for 2 år siden, med storebror som da var 10 mnd. Vi var borte i en mnd, og han storkoste seg. :) I år har vi også lillebror, som fylte 1 for noen dager siden, vi blir borte i en mnd. denne gangen også. Vi gleder oss masse, alle sammen. :D

Det er kun rullesteiner på strendene i Kroatia, men man får kjøpt badesko overalt. Kroatia er et rolig land, med utrolig hyggelige mennesker, billig og god mat og drikke og herlig vær. Anbefales på det sterkeste. :)
Ser ikke problemet med å reise dit med barn. Der fins ikke sandstrender, bare steinstrender, men det er små runde steiner så ser heller på det som et pluss mtp barn og sand oooveralt [emoji4]
Så bra! Nå har vi bestilt tur til Kroatia - Makarska, Tucepi. :D Vi har hatt lyst til å reise til Kroatia kjempe lenge, men siden det er så dyrt å reise dit så har vi ikke fått det til. Vet at mat og drikke der er billig da så det er bra! Dette gleder vi oss kjempe masse til! :D
 
Så bra! Nå har vi bestilt tur til Kroatia - Makarska, Tucepi. :D Vi har hatt lyst til å reise til Kroatia kjempe lenge, men siden det er så dyrt å reise dit så har vi ikke fått det til. Vet at mat og drikke der er billig da så det er bra! Dette gleder vi oss kjempe masse til! :D

Tucepi er bare noen min. unna oss, flott sted. De har en fantastisk biff restaurant oppi fjellet - Konoba Ranc tucepi. Dit må vi hver gang vi er i Kroatia. ☺️ Når reiser dere?
 
Tucepi er bare noen min. unna oss, flott sted. De har en fantastisk biff restaurant oppi fjellet - Konoba Ranc tucepi. Dit må vi hver gang vi er i Kroatia. [emoji5] Når reiser dere?

Så bra! Den må vi kanskje prøve ut da. Vi har bestilt med all inklusiv på hotellet så er begrenset hvor mye vi skal ut å spise, men vi skal ihvertfall ut å spise ett par ganger i løpet av uken [emoji4] Vi reiser 8-15 juli, så vi skal bare være en uke. Jeg syns egentlig en uke er altfor lite og liker best å være i syden i to uker når jeg først er der, men denne turen kom veldig på sparket og pga. ferie så kan vi kun være en uke denne gangen. Men det blir nok veldig bra. Både jeg og samboeren min har ønsket å reise til Kroatia lenge, så veldig gøy når vi endelig skal det! [emoji4] I morgen er det 6 uker til vi reiser! [emoji1]
 
Nå er vi her nede, kom i går kveld. Barna storkoser seg, gled dere! [emoji5]
 
Har vært der e ganger med barn. Siste turen var forrige uke til Makarska, anbefales! Første gangen var i split og hotellet vi da var på var ikke barnevennelig ift vogn. Strendene har små rullesteiner så får ikke brukt bøtte og spade. Må ha badesko for å bade i sjøen.

Kroatia er reint og hyggelige mennesker ;-) anbefales ,og vi kommer til å reise tilbake neste år :)
 
Back
Topp