Kristinawe blir mamma ❤

Da er dagen her [emoji33] 8+0 og tid for tidlig ultralyd.. skal kjøre ca kl. 09:00, har time kl. 11:30. Kjenner jeg gruer meg mest nå - er så redd for at det ikke er liv der siden symptomene er fraværende. Men håper at alt er bra så vi kan dra hjem og fortelle det til foreldrene våre med en gang!! [emoji173]

Lykke til! ❤
 
Jeg er så lykkelig!!! Den lille jordbæra vår målte 16mm og det stemte på en prikk med mine beregninger på 8+0 [emoji173][emoji173] nå skal vi kooose oss med lunsj på Egon også skal vi kjøre hjem å fortelle det til svigers [emoji2] og til mine foreldre imorgen [emoji7]
Hils på knøttet vårt
19c16194c7f5648efb71a22de482ca69.jpg
 
Så fantastisk!! <3
 
Så bra!! Da blir det en bra helg der dere kan bare kose dere med å fortelle nyheten! :) God helg!
 
8+2 [emoji173]
Jeg var heeelt utslitt når jeg kom hjem i går 22:30, etter å ha vært både her og der å delt nyheten i hele helga. Men det var en fantastisk helg [emoji7] alle tok imot nyheten med åpne armer og alle hjerter gleder seg [emoji2] kjenner at jeg gleder meg enda mer nå, og det er så godt at familien vet det [emoji173]
 
Jeg er såå sliten, går å gjesper hele dagen og kan nesten ikke annet enn å ligge på sofaen når jeg kommer hjem fra jobb [emoji14] tenk hvor deilig det hadde vært med noen dager fri.... ååh, skulle sykmeldt meg en uke om jeg hadde hatt en annen jobb [emoji85]
 
Hvordan går det? :)

Tusen takk som spør Jolanda [emoji4] tenker masse på deg [emoji173]
Det går fint med meg. Er 9+4 idag og fortsatt ikke kjent på kvalmen, heldigvis! Er utrolig trøtt og sliten, men prøver å være på jobb hver dag og det har gått bra hittil [emoji4]
 
Tusen takk som spør Jolanda [emoji4] tenker masse på deg [emoji173]
Det går fint med meg. Er 9+4 idag og fortsatt ikke kjent på kvalmen, heldigvis! Er utrolig trøtt og sliten, men prøver å være på jobb hver dag og det har gått bra hittil [emoji4]

Takk ❤

Så bra ❤ Tenk at du er så langt allerede! :)
 
Takk [emoji173]

Så bra [emoji173] Tenk at du er så langt allerede! :)

Jaa tenk det. Går fort og sakte på samme tid [emoji4] så at du fikk positiv eltest igår, det var bra!! Jeg krysser alt som krysses kan og gleder meg til å følge deg videre over i terminforum [emoji173]
 
10 uker idag [emoji173] synes det har gått fort fra 4 til 10 uker når jeg tenker på det idag, men samtidig så synes jeg at tiden går sent. Nå gleder jeg meg til London-tur om 14 dager (og da er jeg 12 uker[emoji2]), og så blir det ny TUL 8 april! Etter det blir det 10 dager påskeferie og jordmorbesøk 25 april. Og da er vi plutselig inne i mai-måned. Så jeg tror tiden kommer til å gå fort [emoji4] veldig mye å se frem til [emoji173]
Jeg er utrolig sliten og trøtt for tiden og det går utover nakke, rygg og hode. Jobber 100% på et legekontor og det kan være tøft til tider. Var hos legen på fredag og vi avtalte 20% sykmelding en stund, så da får jeg en dag fri i uka, og det skal bli kjempegodt. Da skal jeg bare slappe av [emoji4] kanskje gjøre litt husarbeid også siden jeg ikke har energi til det etter jobb [emoji23]
Håper alle har en fin helg! [emoji8]
 
Jaa tenk det. Går fort og sakte på samme tid [emoji4] så at du fikk positiv eltest igår, det var bra!! Jeg krysser alt som krysses kan og gleder meg til å følge deg videre over i terminforum [emoji173]

Tusen takk for kryssing ❤
 
10 uker idag [emoji173] synes det har gått fort fra 4 til 10 uker når jeg tenker på det idag, men samtidig så synes jeg at tiden går sent. Nå gleder jeg meg til London-tur om 14 dager (og da er jeg 12 uker[emoji2]), og så blir det ny TUL 8 april! Etter det blir det 10 dager påskeferie og jordmorbesøk 25 april. Og da er vi plutselig inne i mai-måned. Så jeg tror tiden kommer til å gå fort [emoji4] veldig mye å se frem til [emoji173]
Jeg er utrolig sliten og trøtt for tiden og det går utover nakke, rygg og hode. Jobber 100% på et legekontor og det kan være tøft til tider. Var hos legen på fredag og vi avtalte 20% sykmelding en stund, så da får jeg en dag fri i uka, og det skal bli kjempegodt. Da skal jeg bare slappe av [emoji4] kanskje gjøre litt husarbeid også siden jeg ikke har energi til det etter jobb [emoji23]
Håper alle har en fin helg! [emoji8]


Du har jo gått 1/4 av svangerskapet nå! Det er merkelig hvordan det går så mye fortere hos alle andre enn seg selv. Godt å høre at du får en rolig dag i uka, kjempebra at du tar godt vare på deg selv, er overhodet ikke noe vits i å slite seg ut og 1.trimester kan virkelig være tøft. Og så heldig du er som ikke er kvalm enda?! Jeg tok den børen for oss begge - you're welcome :p
 
Du har jo gått 1/4 av svangerskapet nå! Det er merkelig hvordan det går så mye fortere hos alle andre enn seg selv. Godt å høre at du får en rolig dag i uka, kjempebra at du tar godt vare på deg selv, er overhodet ikke noe vits i å slite seg ut og 1.trimester kan virkelig være tøft. Og så heldig du er som ikke er kvalm enda?! Jeg tok den børen for oss begge - you're welcome :p

Haha ja - tusen hjertelig takk!! [emoji2] jeg er overlykkelig over å slippe kvalmen [emoji87]
 
10+6 [emoji173] gleder meg til nye uke imorgen [emoji2] tenk at det bare er en uke til 12 ukers grensa.. går fort men samtidig sakte. Fortsatt trøtt og sliten, men lykkelig [emoji7]
Idag fikk jeg endelig overtalt han ene legen der jeg jobber til å høre etter hjertelyd med doppler. Og jammen fant vi den! Såå koselig, høres ut som et tog [emoji2][emoji64]
Nå er jeg megaklar for en avslappende helg!
 
10+6 [emoji173] gleder meg til nye uke imorgen [emoji2] tenk at det bare er en uke til 12 ukers grensa.. går fort men samtidig sakte. Fortsatt trøtt og sliten, men lykkelig [emoji7]
Idag fikk jeg endelig overtalt han ene legen der jeg jobber til å høre etter hjertelyd med doppler. Og jammen fant vi den! Såå koselig, høres ut som et tog [emoji2][emoji64]
Nå er jeg megaklar for en avslappende helg!

Tenk at du har kommet så langt! Og hurra for hjertelyd :D
 
Back
Topp