Kristinawe blir mamma ❤

Lykke til på OUL. Jeg kjenner og nevene kommer. Jeg håper babyen er frisk og fin. Det er jo det som uroer oss mest før OUL.

Jeg krysser fingrene for dere
 
Tusen takk for lykkeønskninger! Det gikk over all forventning. Det var helt fantastisk å møte vår lille Theodor som er ventet 16 oktober [emoji7] fikk til og med telt 5 fingre på handa! Vi er i lykkerus og alt så helt tipp topp ut [emoji173]️[emoji93]
0caec7a570bd7d5d185e8c4bcf428a21.jpg
 
Last edited:
Tusen takk for lykkeønskninger! Det gikk over all forventning. Det var helt fantastisk å møte vår lille Theodor som er ventet 16 oktober [emoji7] fikk til og med telt 5 fingre på handa! Vi er i lykkerus og alt så helt tipp topp ut [emoji173]️[emoji93]

Så fantastisk! ❤️ Og for et fint navn! :)

Tenk så stor og fin han har blitt :love7
 
Last edited:
Så nydelig❤ Det må være en glede å få vite at alt er i orden. Da kan du bare glede deg til høsten

Gratulerer med Theodor!
 
Håper alle har/har hatt en fin 17 mai feiring! Nå har jeg landa i sofaen og det var utrolig godt [emoji2]
Bunaden fikk ligge i år, så fikk jeg heller vise frem babymagen litt [emoji4]
da88afcc85b0eb36751bf315439c8d12.jpg
 
Sitter akkurat nå å kjenner på bevegelsene i magen fra lille Theodor [emoji170] det er fantastisk [emoji7] føler meg så mye mer knyttet til han etter ultralyden. Sikkert fordi at jeg vet at alt er bra og fordi vi fikk vite kjønn og har bestemt navn. Elsker denne lille krabaten allerede!
 
Sitter akkurat nå å kjenner på bevegelsene i magen fra lille Theodor [emoji170] det er fantastisk [emoji7] føler meg så mye mer knyttet til han etter ultralyden. Sikkert fordi at jeg vet at alt er bra og fordi vi fikk vite kjønn og har bestemt navn. Elsker denne lille krabaten allerede!

Åh ❤️ Nå ble jeg rørt :love7 Og såå koselig at du kjenner bevegelsene!
 
19+0 [emoji170]
Nå er jeg dødsklar etter jobb, helgavask og baking av kake til konfirmasjon i morgen. Både ryggen og hodet er helt ferdig så nå tror jeg det blir sofasliting resten av kvelden [emoji4] har heldigvis en helt fantastisk samboer som har støvsuga for meg og lager taco til oss nå [emoji7] han er bare best!
På mandag skal jeg til legen og håper på å få time hos fysio ganske raskt pga ryggplagene..
God helg dere som er innom [emoji93]
 
19+4 [emoji170]
Igår var jeg hos legen å vi ble enige om 20% sykmelding nå. Jeg plages litt med rygg/nakke og blir utslitt av å jobbe 100%. Så det skal bli godt med en fridag i uka [emoji4]
I morgen etter jobb tar jeg langhelg med samboer! Det blir godt det [emoji7]
 
19+6 [emoji170] samboer tror han kjente vår lilles første spark utenpå idag [emoji64] jeg har ikke kjent det enda, men jeg kjente det ganske kraftig innvendig og han reagerte samtidig som meg [emoji2] blir vel sterkere og sterkere nå etterhvert [emoji7]
 
19+4 [emoji170]
Igår var jeg hos legen å vi ble enige om 20% sykmelding nå. Jeg plages litt med rygg/nakke og blir utslitt av å jobbe 100%. Så det skal bli godt med en fridag i uka [emoji4]
I morgen etter jobb tar jeg langhelg med samboer! Det blir godt det [emoji7]

Det høres lurt ut :)

19+6 [emoji170] samboer tror han kjente vår lilles første spark utenpå idag [emoji64] jeg har ikke kjent det enda, men jeg kjente det ganske kraftig innvendig og han reagerte samtidig som meg [emoji2] blir vel sterkere og sterkere nå etterhvert [emoji7]

Såå koselig :love7
 
20+1 [emoji170] idag er jeg halvveis [emoji33] det har gått både fort og sakte.. gleder meg til babygutten min kommer ut [emoji2]
Torsdag og igår malte vi barnerom, så nå er det snart greit. Gleder meg skikkelig til å begynne å innrede [emoji4]
090cb4b9d56abc1685f58895697d2983.jpg

Slik ser babymagen ut nå [emoji1313]
f44ab7bbb48400b7b4f5c45a1b3fb1d3.jpg
 
Så fint barnerommet blir og gratulerer med vogn i hus! :) Så stas!

Jeg er veldig fan av Emmaljunga og det ble nesten Edge på oss også. Kjempefin :)
 
Back
Topp