Krigleder for høsten 2018 søkes :)

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Er det noen som ønsker å ta på seg oppgaven som krigleder for denne omgangen?


Jeg kan gjerne lage lagene og stå for påmeldingstrådene etc hvis det er bedre, men at andre tar seg av å regne over utfordringen og mottar resultatene fra laglederne uke for uke og lager en resultattråd for det. Kanskje det er to som vil dele på oppgaven? Jeg kan være tilgjengelig hvis det er noe dere lurer på, og dere får opplæring :)


Mange som ønsker oppstart nå i midten/slutten av august. Skulle gjerne ha vært selv men siden jeg skal på ferie helt i begynnelsen av krigen så faller jeg jo ut av krigen ganske så kjapt...
Blir det ikke oppstart før ut i september så kan jeg muligens da.
 
Last edited:
Ingen?

Det er ikke vanskelig og full opplæring gis

En fordel å ikke være redd for matte og er du vant med regneark er det enda enklere og jeg kan dele det jeg brukte
 
Ingen som vil ?

nå har jeg ikke vært med i slanke krigen før her på babyverden så viss noen lærer meg opp til å bli en krig leder så kan jeg godt være det men som sagt har jeg ingen erfaringer på det fra før men jeg vil veldig gjerne begynne nå snart er veldig utolmodig til å starte hehe og det ser jeg noen andre også er :)
 
Ingen?

Det er ikke vanskelig og full opplæring gis

En fordel å ikke være redd for matte og er du vant med regneark er det enda enklere og jeg kan dele det jeg brukte
Har du lyst til å dele regnearket du bruker?:angelic: Jeg er lagleder så hadde vært greit å hatt en mal å gått etter der også:rolleyes:
 
Har du lyst til å dele regnearket du bruker?:angelic: Jeg er lagleder så hadde vært greit å hatt en mal å gått etter der også:rolleyes:
Det kan jeg gjøre. Send med mail på pm så sender jeg regnearket på mail. Tror det er eneste måten Får ikke sendt regneark over bv tror jeg.

Det er relativt enkelt.med formler som regner ut hvor mye hver enkelt har gått ned og laget samlet i kg og prosent og fargekoder høyeste og laveste prosent. (betinget formatering er en fin oppfinnelse)
 
Back
Topp