Kreative avsløringer?

:knegg:

Jeg har en fordel ifh til min familie akkurat når det kommer til det der, de bor 90 mil unna (noen få ganger er det en fordel :p ). Om det vises like dårlig som sist gang så kan jeg klare å drøye det ei bra stund. :_rr
Jeg får nesten mage når det viser to streker jeg :hilarious: neida, men 10uker på vei allerede vises det på meg
 
Jeg får nesten mage når det viser to streker jeg :hilarious: neida, men 10uker på vei allerede vises det på meg

Jeg er overvektig med epleform, folk er vant til at jeg ser gravid ut! :knegg:
 
Jeg er overvektig med epleform, folk er vant til at jeg ser gravid ut! :knegg:
Jeg er firkanta pinnedyr, så er vel derfor det blir så logisk så fort :p Er jo ikke akkurat noe størrelse på babyen i uke 10, men livmora har vel strekt seg litt allerede
 
Egentlig vurderer jeg bare å sende denne her i en gruppechat vi allerede har :p
 

Vedlegg

  • BA43C881-2DD0-4F28-A605-6395E86CA32D.jpeg
    BA43C881-2DD0-4F28-A605-6395E86CA32D.jpeg
    24,3 KB · Visninger: 24
Vi var å hentet denne igår, så idag skal vi ut til mamma å drikke kaffe. Sønnen på 13 år skal ha på denne. Er spent på hvor lang tid det tar før hun ser t-skjorten :laughing002:love7
 

Vedlegg

  • received_326658467970301.jpeg
    received_326658467970301.jpeg
    33,2 KB · Visninger: 18
Vet ikke helt hvordan vi gjør det denne gangen. Har egentlig ikke lyst å si noe, som turkistliv sier; på et tidspunkt så vises det :p jeg har det ikke travelt med å avsløre til familien at jeg er gravid. Den lille i magen er et arbeidsuhell og vi var ferdige med barn. Alle vet det og jeg har proklamert det sterkt også. :wideyed: Jeg vil ikke ha noe styr rundt graviditeten heller. Hater når folk maser om hvordan det går og hvordan jeg føler meg. Vet det høres egoistisk ut men den nærmeste familien har nå nådd en størrelse på 32 STk og vi er aldri mindre i selskaper. Foreldrene til min mann har syv barn og med ditto kjærester etc... pluss jeg liker ikke oppmerksomhet rundt det. Er det såååå interresangt med et svangerskap da?? Synes ikke jeg Hehe:D
 
Viss du har ei mor eller bestemor som likar å strikke/hekle kan du jo gi garn og ei oppskrift på eit hentesett du har lyst på?! :p

Laga rebus eller kryssord med "vi venter barn" som løysningsord eller noko?
 
Viss du har ei mor eller bestemor som likar å strikke/hekle kan du jo gi garn og ei oppskrift på eit hentesett du har lyst på?! :p

Laga rebus eller kryssord med "vi venter barn" som løysningsord eller noko?

Jeg har veldig lyst til å lage rebus, men de vil nok skjønne det før de får løsningen:p men skal lage det til den største storesøsteren :)
 
Back
Topp