Krangler dere?

Krangler aldri.

Skjer innimellom at vi sier noe lite gjennomtenkt og sårer hverandre,
men da sier vi ifra og prater om det.
Da støtter vi hverandre og reparerer.
Krangle har vi aldri gjort :)
 
Vi diskuterer, men krangler aldri. Tenker det er stor forskjell på de to tingene:) Krangling er i mine øyne helt unødvendig og veldig ubehagelig. Både å bli kranglet med eller være i nærheten av et par som krangler.
Et vennepar av oss er helt forferdelig på det der. De krangler så fillene fyker om de mest ubetydelige ting, når vi er på besøk:inpain: Blir helt matt, jeg:dead:
 
Vi kranglet mye mer før om barneoppdragelse typ 3 år siden men nå diskuterer vi bare dumme ting. Vi er veldig sta begge to og vil ha rett, han kanskje hakke mer enn meg haha. Men vi ler ofte av diskusjonene våre etterpå.
 
Sjelden vi krangler men ofte blir diskusjonene om den gale/urimelige barnemora til barnet hans.. Hun er ikke helt sammenskrudd, tror hun kan bestemme hva VI gjør, legger seg borti ting som ikke har noe med henne eller barnet å gjøre.. Han orker ikke noe styr så han motsier henne sjeldent, men tar heller ikke å føyer etter. Jeg blir sur/irritert fordi hun skal ikke få lov til å holde på slik å mener han skal slå ned på det!

Men utenom det temaet er alt fint
 
Back
Topp