"Kosefille"

eggehøna

Flørter med forumet
Vilde er blitt så veldig opptatt av å ha noe i ansiktet å kose med når ho er trøtt og skal sove. Tar tak i det som er å få tak i og drar det opp i ansiktet. Som uerfaren og litt overbeskyttende mor syntes jeg det er litt skumelt og legge en fille til henne som hun kan kose med, er redd det blir for tett og skal gå galt. Noen som har erfaring eller meninger om dette????
 
Jenta mi "måtte" ha kosefille til hun var 6-8 mnd. Så ikke no skummelt med det jeg. Hu roet seg mye bedre og fortere da..
 
 
Magnus bruker kosekluten enda han.. Får ikke sove uten. Jeg spurte på helsestasjonen jeg, og de sa at det er ingenting i veien for det.. Bare kos[:D]
 
ole leon har kose klut og bamsen sin kluten elgger han over ansikte og bamsen holder han rundt får han ikke ha det sovner han ikke ..  er ikke noe farlig men hvis du tar den vekk når  hun har sovner gjorde jeg i begynelsen gjør ikke det nå lenger[;)]
 
Lillemann her får ikke sove uten kaninen sin, han bare MÅÅÅ ha den... Gråter som bare det helt til han får den over ansiktet... Ingenting som hjelper, annet enn den når han er trøtt.... En begynner tidlig med vaner... hehe
 
her har vi også koseklut, det var han som begynte med det selv. Synes det er veldig godt og kos å ha noe over nesen og munnen når han sover
 
tuva har også en fille over ansiktet når hun sover. øynene glir igjen med en gang hun får noe over ansiktet.  så søt, he, he.
 
Back
Topp