Kort tunge

Morkel

Andre møte med forumet
Hei

Har et kanskje litt merkelig spørsmål. Samboeren min har veldig kort tunge. Eller - den "henger fast" i en streng under. Så han får den bare litt ut av munnen. Det er ikke noe som plager ham (eller meg), men jeg bare lurte på om det er arvelig. Har hørt at de noen ganger klipper den (for den skal jo ikke være der) slik at tunga blir "normal" igjen.

Så er det noen som har peil? Har litt lyst å klippe den hvis ungen får sånn også, men da blir del vel bare rent kosmetisk å regne? Gjør det naturligvis ikke hvis det er farlig...
 
Hei
Eg har ei slik tunge sjølv, har aldri plaget meg før nå i "vaksen" alder. (Ikkje at det er eit problem , men har liksom litt lyst å kunne strekke ut tunga mi eg også, alle ler når eg skal vise den [:D] )Var hos tannlegen der kunne han kutte strengen og gjere den lengre med ein gang, litla pyså meg svarte nei med ein gang siden det ikkje er eit stort problem for meg eller typen. Det som kunne bli problem viss han kutten den var eg at kunne begynne å lespe og det vil eg ikkje utsette meg for beholder heller min lille tunge eg. hehe.. Men eg har ikkje tenkt på at det kan gå i arv til det lille nurket i magen min. Trur det er lite vits å begynne å klippe å styre på eit lite barn sin tunge , heller la h*n ta den avjørelsen i sin "voksen" alder [;)]
27+4
 
Back
Topp