Kor mange ultralyder har du hatt i svangerskapet?

M

Moderator Marte

Guest
Har du fått ekstra oppfølging med UL? Eller kanskje du har gått privat utanom berre for å sjå? :)
 
tror jeg er på 8 nå (?)
 
7 til nå blir nok 10-14 totalt. Ekstra oppfølging da lillemor har cystenyre som må følges med på
 
8 til nå. Har hatt blødninger og ekstra oppfølging.
 
4 ultralyder. Tre private i tillegg til den ordinære..
 
Har hatt 4 ekstra utenom oul. Skal ha en til i hvert fall så får vi se hva som skjer. Har hatt ekstra oppfølging pga placenta previa.
 
Skal på min tredje imorgen.. usikker på om det blir flere etter det..? Kommer vel an på om alt ser bra ut eller ikke imorgen :)
 
IOM at ultralyd faktisk kan være skadelig for foster så har vi kun hatt den originale. Dessverre så hadde v bommet med noen uker på graviditeten og måtte ha en til 5 uker senere.
 
3 så langt: 1 privat, OUL, og 1 vekstkontroll. Skal ha 1 vekstkontroll til om et par uker...
 
Vi har hatt 3. Privat i uke 12, ordinær i uke 18 og privat 3D i uke 28. :)
 
3 til nå. Tidlig ultralyd privat, ordinær ultralyd og en ekstra på sykehuset fordi vi dro inn grunnet smerter..
 
Har hatt 7 totalt :)
Uke 7,9,10,12 og 13, så ordinær i uke 20 og en 3D ultralyd uke 28 :)

Skal mest sannsynlig på en vekstkontroll i uke 36, bare for å sjekke at lille gutt har det bra i den lille magen min :)
 
Sluttet å telle.. Men hvertfall 8, er tvillinger så blir endel vekstkontroller.

OUL var min favoritt, den var mest nøye :)
 
Noen år siden jeg var gravid, men hadde ikke noen før oul. Fikk påvist svangerskapsforgiftning på slutten og da ble det 1-2 ul i uken de siste ukene før jeg ble satt igang 2 dager før termin.
 
5 stykker.

En i uke 6 pga smerter i magen, en i uke 9 pga jeg ikke fikk i meg mat eller veske, i uke 12 for å sjekke at bebien var frisk, uke 19 for oul og i 25 for 3D ❤️
 
Back
Topp