Konstant tørst!

sånn var jeg og da, er 8+1 i dag og nå brekker jeg meg av en slurk drikke ;) så ikke vær forsikker på at det varer,hehe
 
Jepp! Føler meg tørst hele tiden! Men det er kanskje bare et tegn på at jeg drikker for lite? Vet at jeg ikke er så flink til å drikke i løpet av dagen, så godt at kroppen sier ifra :)
 
Drikker mer enn før ja. Må ha vannflaske på nattbordet og drikke av i løpet av natten. Og det har jeg vanligvis kun gjort når jeg ammet.



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Jeg er også veldig tørst! Men kroppen vår skal vel ha mere væske i seg under svangerskapet?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Sniker fra mai:)

Er ekstremt tørst.
Har vært det hele svangerskapet:bounce
 
Nei men jeg er SULTEN!!! :eek:
 
Godt å høre det er flere som er sånn! Har plutselig veldig lyst på iskaldtvann med masse isbiter, noe jeg sjelden drakk før..

Kan godt hende det er fordi man trenger med væske i graviditeten ja :)
 
Er også kjempe tørst! :)
 
Jeg trodde det nesten var noe galt med meg.. Så godt å høre at mange er det og det tydeligvis er helt normalt. Takk for at denne gruppa her finnes! :)
 
Kjempe tørst på kveldene :p ble kvalm av alt vannet :p
 
Ja, førte uka etter jeg fant det ut, så drakk jeg masse vann.. Minst 4 liter til dagen. Nå 6+1er det litt bedre, men drikker fremdeles mye mer enn før jeg ble gravid ;) men liker bare vann fortiden da, så gjør ikke noe :D


Desember 2014

Bruker App
 
Last edited:
Tørst her og :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ja! Det var det som gjorde meg sikker på at spora satt denne gangen. Supertørst om morgenen! Shit!


Venter på lille spire som kan bli en 2014 skatt eller 2015 skatt
 
Drikker, tisser og fiser, det er livet som gravid det! 5+5 i dag og det blir bare værre, heheh :D

Sleng på er kvalm, sur og ukonsentrert, så har du meg!;)


Venter på lille spire som kan bli en 2014 skatt eller 2015 skatt
 
Sleng på er kvalm, sur og ukonsentrert, så har du meg!;)
Det er mer på lista mi og, men det er de mest fremtredene symptomene. Her har vi smaker rart, lukter rart, kløe på brystvorter osvosv. Lista begynner å bli veldig lang.

Føler jeg er på do 24/7 :(
 
Drikker, tisser og fiser, det er livet som gravid det! 5+5 i dag og det blir bare værre, heheh :D

Sleng på er kvalm, sur og ukonsentrert, så har du meg!;)


Venter på lille spire som kan bli en 2014 skatt eller 2015 skatt
Og sulten. Tørste drikker helst bare iskaldt vann. Det er det som smaker :) er egentlig ikke så glad i vann, men nå er jeg det ..hehe :D
 
Back
Topp