Kompleks

At jeg har arvet kroppsbehåringen etter min far... Skulle heller vært min mor!

Unngår å barbere meg forran noen, for vil ikke at noen skal se hvor jeg barberer :p
Hehehe! Kjenner meg igjen der! Satt og tenkte på det for noen dager siden, faktisk [emoji14] Forbanna irriterende [emoji14]
 
Jeg liker fregner. Syns det er fint [emoji4]

Har flere ting da med meg. Jeg liker ikke leppene mine, da de er så smale. Skulle ønske de var fyldigere.
Liker ikke å smile med tenner, for jeg har ett bittelite hakk i ene fremtanna.. [emoji849] Sikkert ikke særlig synlig, men jeg ser det så.

Jeg liker virkelig ikke magen min, jeg pakker den inn i bukser eller kjoler, og er det kjoler er det stramme sykkelshorts under for å holde bolledeigen inne. Etter 40 kg vekttap, er det virkelig en bolledeig, den kan dras ut og nesten formes... Ser grusom ut [emoji37] Magen er det aller verste jeg hater med meg selv. Men skal neste tirsdag til aleris for konsultasjon for bukplastikk. Så har ett håp i det minste.
 
Oi så bra:( hadde gjort det på øyeblikket...Hva skal de gjøre?

Den er så utrolig skjev på begge bena. Så da hadde de kutta i benet helt opp ved risten, og lagt inn skinne. 3 mnd på å bli bra. Helt uaktuelt! Jeg har heller kutta ut organisert idrett som gjorde at det var vondt. De hadde derimot ikke fjerna den stygge tykke huden som har blitt forma til en potet-tå! Den hater jeg like mye som den skjeve tåa[emoji23]
 
at jeg ikke fant noe kjole på kjøpesenteret nettopp :( skal på sommerfest på fredag og trenger noe nytt.
Har en umulig kropp å kjøpe kjole til.

er 1.60 høy og bruker M oppe og xsmall nede (har smale hofter og liten rompe..har kremmerhus-figur)..og alt er for langt til mine korte bein,
feil lengde på kjoler- ser jeg ut som en Hobbit...blæææææ får ta på meg svart søppelsekk
 
at jeg ikke fant noe kjole på kjøpesenteret nettopp :( skal på sommerfest på fredag og trenger noe nytt.
Har en umulig kropp å kjøpe kjole til.

er 1.60 høy og bruker M oppe og xsmall nede (har smale hofter og liten rompe..har kremmerhus-figur)..og alt er for langt til mine korte bein,
feil lengde på kjoler- ser jeg ut som en Hobbit...blæææææ får ta på meg svart søppelsekk

Du burde jo finne en kjole med a-snitt :)
 
Jeg har ser gravid ut. Hater magen min og hater å få spørsmål om jeg er gravid...

Yngste er 5 år.
 
Syns det er så synd at folk ikke liker fregnene sine [emoji46] Selv elsker jeg mine! Men er generelt misfornøyd med store deler av kroppen min, lår, legger og overarmer er verst...
 
Syns det er så synd at folk ikke liker fregnene sine [emoji46] Selv elsker jeg mine! Men er generelt misfornøyd med store deler av kroppen min, lår, legger og overarmer er verst...

Det er alltid noe med seg selv som en ikke liker, som andre synes er fint. Men når du har blitt plaget som barn og kalt fregnetryne, så blir det negativt ladet, og negativt med fregner. Synes det er fint på andre.

Samtidig er det idiotisk å bruke tid på å mislike ting på kroppen en ikke får gjort noe med. Da er det bedre å lære å like seg selv.
 
Den er så utrolig skjev på begge bena. Så da hadde de kutta i benet helt opp ved risten, og lagt inn skinne. 3 mnd på å bli bra. Helt uaktuelt! Jeg har heller kutta ut organisert idrett som gjorde at det var vondt. De hadde derimot ikke fjerna den stygge tykke huden som har blitt forma til en potet-tå! Den hater jeg like mye som den skjeve tåa[emoji23]
[emoji23] ser den. Jeg har bare akseptert den dumme tåa mi. Men går ikke med åpne sandaler [emoji14]
 
[emoji23] ser den. Jeg har bare akseptert den dumme tåa mi. Men går ikke med åpne sandaler [emoji14]

Jeg og har det. Går med åpne sandaler, men sitter alltid slik at ingen får studert tærne [emoji23]
 
Hårveksten :yuck: kroppsbehåringen min vokser superraskt og er hardt og ekkelt. Misunner dem som har halvmyke fine hårstrå som godt kan gå en halv vinter uten å barbere. Også har jeg også behåring på uttandisjonelle steder for en kvinne, som feks på innside av lår og litt fra navelen og ned :smiley-ashamed008
 
Back
Topp