Kompleks

M

My heart

Guest
hva er ditt største kompleks som du ikke liker med deg selv?

For meg er det fregner.. folk sier de elsker fregner og jo mer jo bedre.. jeg kunne tenkt meg helt glatt hud uten fregner..

Hva synes dere om fregner ?
 
Stortåa mi. Den er i alle farger og ser helt grusom ut..... ( litt små skada fra hester som har tråkka på den gjennom tider )
 
Liker fregnene, men har begynt å få mer føflekker på ryggen og magen som jeg ikke er så superhappy med.
 
Fregner her også, puppene forsovet vis også for de går nedpå kneerne :hilarious:
 
Kviser/utslett over hele kroppen. Blir helt gal, fordi de henger sammen og jeg har prøvd alt.
 
Psoriasis.
Delvis fordi det klør, sprekker og blør, men mest fordi folk er frekke og gjerne kommenterer, peker og i ekstreme tilfeller peller på meg [emoji849]
 
Stortåa mi. Den er i alle farger og ser helt grusom ut..... ( litt små skada fra hester som har tråkka på den gjennom tider )

Samme her! Storetåa mi er helt grusomt schtøgg! [emoji23] værste er at jeg har fått innvilga kirurgi, men tørr ikke [emoji23]
 
Hendene mine. Men har gått seg mer til med årene. :)
 
At jeg har arvet kroppsbehåringen etter min far... Skulle heller vært min mor!

Unngår å barbere meg forran noen, for vil ikke at noen skal se hvor jeg barberer :p
 
Det må nok være de store lårene mine :sorry: liker ikke shorts som er korte :nailbiting:
 
hva er ditt største kompleks som du ikke liker med deg selv?

For meg er det fregner.. folk sier de elsker fregner og jo mer jo bedre.. jeg kunne tenkt meg helt glatt hud uten fregner..

Hva synes dere om fregner ?
Så trist :( jeg er full av fregner selv.
 
Heng etter svangerskap. Magen min er helt herpa, stort kompleks.
 
Fregner har jeg også fått min del av, men de plager meg ikke. De har jeg arvet fra min mor og morfar og ser på de som et familiært trekk :)

Jeg skjemmes mest over leggene mine. De er så tykke så tykke. De har store muskler, og jeg finner ikke støvletter som passer, og det ser dumt ut å gå i kjole, resten av kroppen er også for stor, med proposjonert... Kan slanke kroppen, men leggene forblir store (ja, jeg har forsøkt). Noen som har noen gode tips?
 
Fregner er kjempefint :) mest komplekser for håret mitt, veldig tynt og umulig å style
 
Back
Topp