Kommer dere til å bruke ull på barnet deres?

  • Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet
M

Moderator Heidi

Guest
Selv brukte jeg mye ull på barnet mitt den første vinteren. Vi var også heldige å fikk masse hjemmestrikka sett fra svigermor.
 
Har kjøpt både body, heldress og strømpebukse i ull så håper han tåler det :)
 
Ja, det blir helt sikkert brukt mye ull så lenge barnet ikke reagerer på det. :) Er selv vandt med å bruke ull, og synes det er herlig. Har også kjøpt inn litt bambus. :)
 
Ja har kjøpt litt, merinoull. Håper han ikke reagerer på det.
 
Har kjøpt inn. Håper hun tåler det. Det er jo så godt og regulerer varme og svette bra.
 
Satser på det ja, brukte mye ull på storebror.
 
Så lenge han tåler det så er det planen, har kjøpt litt ull og fått et par ting som er hjemme strikka :) har også ekte lammeskinns pose til vogna som er planen å bruke ;)
 
Forhåpentligvis kan vi det :)
 
Om han tåler det blir det nok en del ull i vinter. Minste man tålte ikke ull mot kroppen pga atopisk eksem.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Usikkert da eldste ikke tålte det. Jeg har kjøpt en ullbody og bukse bare for å "teste" det.
 
Har ikke kjøpt noe ull enda, tenker å vente til han er født. Storesøster reagerte litt på ull, så brukte ikke det på henne.
 
Så lenge hun tåler det så :)
 
Nei ikke før evt neste vinter :) ser ikke vits i å bruke ull nå den første tiden da barnet aldri er i direkte kulde den første tiden :)
 
Ja mest sannsynlig. Har ikke fått kjøpt noe ull enda da vi ikke vet kjønn og alt ull er rosa eller blå syns jeg.
 
Ja eg elsker ull :D bruker det mye på 1 åringen og komme til å gjøre det med lillebror og :)
 
Kommer nok ikke til å bruke særlig med ull. Blir tolags i såfall eller blanding av silke. Vurderer å prøve silke/bambus. Begge jentene reagerer på ull men kan bruke tolags, blitt veldig glad i devold


Jente 2010 & 2012 <3
Overraskelse i des/jan :)
 
ja, det vil vi nok. han blir jo vinterbarn :) Her blir det mye hjemmestrikket, og sikkert en del kjøpt babyulltøy :)
 
Back
Topp