Kommentartråden til Statusoppdateringstråden :)

Egg satt inn 24/11 1 egg fryst testet posetiv ft 6/12 termin satt 15/08 -17
 
Hei til alle [emoji56]hvilken kliniken kan anbefales i Trondheim? Jeg vil velge spiren mellom medicum kliniken,eller legen Liv bente romundstad mellom Terje sørdal?

Hei,

Den tråden du skrev i er kun for statusoppdateringer. Les første innlegget i tråden for reglene. [emoji4]

Jeg anbefaler at du oppretter en egen tråd med spørsmålet ditt.

Om du bare ønsker å skravle anbefaler jeg skravletråden. [emoji4]
 
Oppstart på nesespray 17 april. Maigaarden 4 icsi

Lykke til med forsøk. Det er fint om du venter med å oppdatere med datoer til du er i gang med det aktuelle, da er det enklere for meg å holde tråden riktig. Så gå inn 17. april og fortell at du er i gang med nesespray. [emoji4] Så datoer frem i tid er kun testdato, termindato og eventuelt hvilken måned man venter på neste forsøk. Jeg har satt deg opp på "venter på å komme i gang." [emoji106]
 
Prøver igjen - #2 IVF Synarela fra 30.04 og Gonal-F fra 17.05. Uttak/ innsett uke 22 - Haugesund

Du trenger kun å oppdatere hva du faktisk er i gang med, så nå kun Synarela/nesespray foreløpig. Dette fordi det kan skje endringer fra plan underveis i forsøk, så det blir veldig rotete i Statstråden om alle planer frem i tid også er med. [emoji4] Kommenter på nytt når du har begynt med sprøyter og så når du ruger! [emoji106] Lykke til med forsøk! [emoji4]
 
Du trenger kun å oppdatere hva du faktisk er i gang med, så nå kun Synarela/nesespray foreløpig. Dette fordi det kan skje endringer fra plan underveis i forsøk, så det blir veldig rotete i Statstråden om alle planer frem i tid også er med. [emoji4] Kommenter på nytt når du har begynt med sprøyter og så når du ruger! [emoji106] Lykke til med forsøk! [emoji4]

Var ikke klar over dette, beklager.
Nå skal jeg ikke inn på noen kontroller før sprøytestart, så tror ikke det blir noen endring. Men det kan jo skje selvfølgelig, ingenting er 100% spikret med alt av medisiner som pumpes inn i kroppene våre :p
 
Var ikke klar over dette, beklager.
Nå skal jeg ikke inn på noen kontroller før sprøytestart, så tror ikke det blir noen endring. Men det kan jo skje selvfølgelig, ingenting er 100% spikret med alt av medisiner som pumpes inn i kroppene våre :p
Det går fint. [emoji4] Jeg forstår at det ofte er sånn at det ikke kommer endringer, men for å holde tråden oppdatert og korrekt så er reglene sånn at vi kun tar det som faktisk er i gang. [emoji106]
 
Ruger 1.IVF 8DPO, rd 5 i dag. Testdato 27.mai.
 
Ruger 1.IVF 8DPO, rd 5 i dag. Testdato 27.mai.
Det holder å oppdatere i statustråden, så kan du skrive her om du har andre kommentarer underveis som ikke skal med i statustråden. [emoji4]
 
Det holder å oppdatere i statustråden, så kan du skrive her om du har andre kommentarer underveis som ikke skal med i statustråden. [emoji4]
Ok, komplisert dette her:hilarious:
 
Ok, komplisert dette her:hilarious:
Hehe... Statustråden er for status i forsøket og kommentartråden for alle andre kommentarer. Litt komplisert før man vet det, men så er det nokså greit tror jeg. [emoji4]
 
Back
Topp