Kommentartråden til Statusoppdateringstråden :)


Gøy med planlagt uttak! :) Men det er fint om du kun oppdaterer med det du er i gang med/det som faktisk foregår akkurat nå. Det skjer så mye under forsøk, så alt som er planlagt frem i tid kan skrives f.eks. i denne tråden, mens det i statustråden kun skal stå det jeg skal oppdatere. :)
 
#2IVF - venter på oppstart - Ullevål

Jeg ble gravid med Ivf etter første forsøk. Hadde termin 30.09.16.

18.09 kunne jeg ikke merke fosterbevegelse. Fikk da beskjed om at babyen var død. Fødte ei perfekt, velskapt, jente natt til 20.09. #englemamma
 
Jeg ble gravid med Ivf etter første forsøk. Hadde termin 30.09.16.

18.09 kunne jeg ikke merke fosterbevegelse. Fikk da beskjed om at babyen var død. Fødte ei perfekt, velskapt, jente natt til 20.09. #englemamma

Så utrolig trist å lese om dette. Kan ikke fatte å begripe at noe så urettferdig kan skje. Jeg sender deg masse varme tanker og en stor klem ❤ ❤ ❤ Håper det går bra med dere.
 
Jeg ble gravid med Ivf etter første forsøk. Hadde termin 30.09.16.

18.09 kunne jeg ikke merke fosterbevegelse. Fikk da beskjed om at babyen var død. Fødte ei perfekt, velskapt, jente natt til 20.09. #englemamma

:Heartred:Heartred:Heartred

I mangel på ord må jeg bare få si kondolerer.
 
Jeg ble gravid med Ivf etter første forsøk. Hadde termin 30.09.16.

18.09 kunne jeg ikke merke fosterbevegelse. Fikk da beskjed om at babyen var død. Fødte ei perfekt, velskapt, jente natt til 20.09. #englemamma
Har ingen ord som hjelper.. Vil bare sende over en god klem❤❤
 
Skulle in. Å sjekke o. H vor lang inn i syklusen. Hadde håp om å sette inn fryst . Mem fikk bedskjedd at siden de ikle så venstre side av eggstokkene og slimhinnen var tykk er det forsent....så eggløsnings testen funket ikke så bra:/
 
Jeg ble gravid med Ivf etter første forsøk. Hadde termin 30.09.16.

18.09 kunne jeg ikke merke fosterbevegelse. Fikk da beskjed om at babyen var død. Fødte ei perfekt, velskapt, jente natt til 20.09. #englemamma

Kondolerer. Har virkelig ikke ord. ❤
 
Jeg ble gravid med Ivf etter første forsøk. Hadde termin 30.09.16.

18.09 kunne jeg ikke merke fosterbevegelse. Fikk da beskjed om at babyen var død. Fødte ei perfekt, velskapt, jente natt til 20.09. #englemamma

Dette var utrolig vondt å lese :(
Mine sterkeste kondolanser og klemmer sendes din veg...
 
Sprayer fra i dag :D arrester meg om det er feil å si ifra om det ;)

Da er du i gang med stimuleringen og kan selvfølgelig oppdatere. :D Det er oppdateringer om ting som skal skje frem i tid (planlagt uttak, planlagt innsett, planlagt stimulering) som ikke skal med. :) Du kan f.eks. oppdatere på nytt når du er i gang med sprøyter og så når du er ruger med gullegget. ;)
 
Da er du i gang med stimuleringen og kan selvfølgelig oppdatere. :D Det er oppdateringer om ting som skal skje frem i tid (planlagt uttak, planlagt innsett, planlagt stimulering) som ikke skal med. :) Du kan f.eks. oppdatere på nytt når du er i gang med sprøyter og så når du er ruger med gullegget. ;)

Ok :D Endelig i gang igjen :)
 
IVF #1 Porsgrunn. Ul til fredag

Så spennende med UL, men fint om du kun oppdaterer dersom jeg skal endre noe på din aktuelle status. Alle andre hendelser i forsøket kan du kommentere f.eks. i denne tråden. :)
 
Så spennende med UL, men fint om du kun oppdaterer dersom jeg skal endre noe på din aktuelle status. Alle andre hendelser i forsøket kan du kommentere f.eks. i denne tråden. :)

Sorry, visste ikke det. Skal jeg gjøre ;)
 
Back
Topp