Kommentarer til magebildetråden

scully

Glad i forumet
Augustlykke 2015
For å unngå kommentarar og diskusjon i magebildetråden kan vi ha ein eigen tråd for det :) Her kan vi også skrive inn når vi har oppdatert. Magebildetråden ligger under "Våre bilder" øverst i forumet.
 
Så mange fine babybumpar som begynner å dukke opp no! Så artig å sjå! Trur det er mange som ikkje har visst om tråden før no :)
 
din mage har kommet seg på 2 uker i alle fall:) nå begynner vi å komme oss:D syntes det går litt fort nå jeg faktisk:D
 
din mage har kommet seg på 2 uker i alle fall:) nå begynner vi å komme oss:D syntes det går litt fort nå jeg faktisk:D
Ja den er umogleg å halde den inne lenger i alle fall! Godt det er under to veker til offentliggjering ;) no går det unna!
 
Så fine mager dere begynner å få :) Jeg er skikkelig utålmodig på at det skal vises, men er bare 7+6 og førstegangs, pluss at jeg har en del å ta av fra før. Så får heller kose meg med bildene deres mens jeg venter ^^
 
Har lagt til et nytt bilde fra idag.. Men jeg syns magen min ser rar ut rett og slett.. er det bare meg eller er det en snodig form på den? Og ærlighet varer lengst,jenter! ;)
 
Har lagt til et nytt bilde fra idag.. Men jeg syns magen min ser rar ut rett og slett.. er det bare meg eller er det en snodig form på den? Og ærlighet varer lengst,jenter! ;)

Syntes kulen din er søt jeg :) og om du tenker på at den er litt spiss på en måte? Så tror jeg det er veldig vanlig i starten ;)
 
Syntes kulen din er søt jeg :) og om du tenker på at den er litt spiss på en måte? Så tror jeg det er veldig vanlig i starten ;)
Ja jeg vet ikke hva det er med den som gjør at jeg syns den er rar,men det kan godt være at det er litt spiss.. Jammen meg mye rart man skal tenke på! :p Men takk,søt var et mye bedre ord enn det jeg hadde :p
 
Dere har så fine mager:love7 jeg har så mye løshud etter stor vektnedgang at det ikke ser fint ut før jeg skal føde omtrent. Haha:laughing002
 
Så fine mager <3 Jeg er lubben fra før så her synes det ikke særlig. Har bare lagt litt ekstra på meg :p huff... :p 9+5
 
Back
Topp