Kommende Firebarnsmor med ei lita jente

Nå nærmer det seg med stormskritt! [emoji173]️ Hjelpes, som tiden flyr [emoji33] Hvor gamle er de du har fra før igjen? :)
 
Nå nærmer det seg med stormskritt! [emoji173]️ Hjelpes, som tiden flyr [emoji33] Hvor gamle er de du har fra før igjen? :)

Hun eldste er 8 år, men blir 9 i år, mellomste frøkna er 3 år og blir 4 år i år. Og minsten blir 2 år til sommeren [emoji7]

Ja den tiden flyr såååå fort at jeg skjønner ingenting [emoji173]️❣️[emoji173]️
 
Hun eldste er 8 år, men blir 9 i år, mellomste frøkna er 3 år og blir 4 år i år. Og minsten blir 2 år til sommeren [emoji7]

Ja den tiden flyr såååå fort at jeg skjønner ingenting [emoji173]️[emoji873]️[emoji173]️
For et herlig firkløver du har [emoji7] De er heldige som får vokse opp med så mange søsken! Og med deres historie, er det desto morsommere at det ble fire til slutt! Bare å nyte nyte nyyyte den siste babyen nå [emoji173]️
 
For et herlig firkløver du har [emoji7] De er heldige som får vokse opp med så mange søsken! Og med deres historie, er det desto morsommere at det ble fire til slutt! Bare å nyte nyte nyyyte den siste babyen nå [emoji173]️

Ja veldig heldig er de og ikke minst vi som har fått den æren å få fire. [emoji173]️kunne aldri tro at dette skulle skje oss [emoji173]️ ja gjett om vi skal nyyyyyte, for de blir så fort store [emoji173]️
 
39+0: ja nå er ikke mange dagene til terminen [emoji15][emoji4] helt sykt hvor raskt jeg kom meg hit!

Men jeg merker bare de siste to dagene er jeg mye mer psykisk klar for henne. Det hjalp å få de to dagene med en del tak i ryggen :) nå har det desverre gitt seg helt, men har et håp om hun vil snart vise noe tegn til å ville komme igjen. Min mor er på plass, så nå må hun gjerne bare komme! :)

Jeg merker at nå er jeg såpass nærme mål at gleden blir bare større og større for å se henne [emoji7]hun har også tydeligvis vokst en hel del på kurven sin, så tydelig tegn på trivsel. Så spent på hvor stor hun blir. Jeg tippet først rundt 3310 først, men etter kurven har steget så tipper jeg rundt 3750 kanskje. Spennende blir det uansett!

Ikke orket å veie meg siden jeg kjenner en del ødmer/ vann i bein og legger. Tross det så var blodtrykk og urinprøve helt supert! Ikke et minste tegn til svangerskapsforgiftning og heldigvis for det. Skulle bli fjerdemann man ble friskest med tydeligvis. :) bortsett fra at hjertet hennes har en «feil» vinkel. Så da krysser jeg også for at det ser like bra ut når hun endelig kommer ut til verden [emoji173]️

jeg har endelig mye mer sexlyst igjen, og kanskje supert før det blir sølibat for noen uker. Så Sambo temmelig happy man :)

Ellers så nester jeg og gjør klar siste rest for hennes ankomst. Stellekommoden er klar med alt av bleier og stelleprodukter på badet oppe:) mannen blir ferdig med storesøster sitt soverom neste uke og nå i løpet av neste dagene skal jeg finne fram vugga til å ha på stua og gjøre klar liggedelen til vogna :) tar med av alt av praktiske ting også som må gjøres før hun kommer. Jeg er rastløs og kjeder meg lett nå, så har også begynt å sortere gamle bilder på dataen på hvem mnd og år de er fra. Alt som er gjort er godt :)

Når Jg drev med de bildene på dataen fikk jeg se masse videosnutter av minsten! Herremin som jeg gleder meg til frøkna kommer! En liten herlig baby som bare trenger meg så sårt, som skal ammes, koses med og få masse nærhet og kjærlighet [emoji173]️ altså uansett om hun blir som sine søsken med masse gråt (hylgråt daglig) så elsker jeg hvert sekund. De vokser for fort at jeg skal nyte hele den fanatiske barseltiden man aldri får tilbake.
 
Last edited:
e64526d50e230c9dc1ae6b729519ab07.jpg
 
Lykke til med siste innspurt [emoji7] Og så fin mage!! Jeg hadde skikkelig sexlyst siste tiden før fødsel, så kanskje det er et tegn :D Nå er hun her snart uansett [emoji173]️
 
Lykke til med siste innspurt [emoji7] Og så fin mage!! Jeg hadde skikkelig sexlyst siste tiden før fødsel, så kanskje det er et tegn :D Nå er hun her snart uansett [emoji173]️

Tusen takk [emoji7][emoji173]️ det må jo være et godt tegn siden du også hadde det mot slutten [emoji7] ja det er virkelig sant det du sier [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
40+3: da har dagen kommet og jeg er plutselig veeeeeldig klar [emoji7]tydelig at frøkna fortsatt vil avvente tross termindatoen er nå. Tok sin tid før jeg ble klar, men det som skulle til var all lureri som har pågått.

Nå er straks rommet til Eldste datteren ferdig også og vi mangler bare en tur på ikea, og sette opp noen møbler :) endelig kan Sambo være mer med oss igjen og jeg få mer hvile [emoji7]alt begynner å falle på plass og det føles heeeelt fantastisk ut.

Takket være alt lureri har min mor og svigermor vært hos oss allerede veldig lenge. De er veldig utålmodig, så jeg føler presset virkelig! Men hvordan kunne jeg vite at alle disse takene i ryggene bare er masing og ikke noe skikkelig tegn på fødsel enda?! Så de får bare overleve en stund til, for plutselig kommer hun [emoji173]️

Var hos jordmor på mandag og alt så veldig bra ut, bortsett fra at blodtrykket er på vei opp. Nå lå det på 134/90. Jeg har typisk tendenser til svangerskapsforgiftning, så jordmor vil at jeg kommer tilbake neste mandag for ekstra kontroll med blodtrykket. Men jeg kjenner igjen tegnene, så om jeg merker noe bekymringsverdig så ringer jeg føden for en sjekk der.

Er såååå klar for å få min lille baby ut og få møte henne! Gleder meg til å kjenne kosen, nærheten, lukten og kjærligheten [emoji7]herregud jeg er kvalmende lykkelig at jeg skal få se henne snart [emoji173]️ ja gruer meg til fødselen, men gleder meg til å få hun på brystet mitt.

Er også veldig spent på hvordan fødselen starter denne gangen. Blir det vannavgang, slimpropp eller annet som får det i gang? Håper virkelig jeg slipper å bli satt i gang 11 dager over termin! Uansett så vil jeg møte henne senest om 11 dager :) sprøtt å tenke på, men alikevel så virkelig!

Vektoppgang: 12 kg

Har også fått en uendelig angst for at det skal skje frøkna noe under fødsel eller i etterkant. Mye pga dette hjertet hennes som ligger i feil vinkel. Ja vi har fått bekreftet flere ganger alt ser bra ut, men nå er angsten tilbake for fult! Tenk om jeg skulle miste henne nå? Merker jeg blir dårlig, kvalm og på gråten av å tenke på det.
 
Last edited:
Jeg lurer også på hvordan det går! Nå må du jo ha født? Klem:)
 
Merker jeg blir litt bekymret for at du ikke oppdaterer her. Håper alt har gått bra og at manglende oppdatering bunner i masse babykos og tiden det tar å bli kjent med den nyfødte❤️
 
Merker jeg blir litt bekymret for at du ikke oppdaterer her. Håper alt har gått bra og at manglende oppdatering bunner i masse babykos og tiden det tar å bli kjent med den nyfødte❤️
Signerer denne :Heartpink
 
Merker jeg blir litt bekymret for at du ikke oppdaterer her. Håper alt har gått bra og at manglende oppdatering bunner i masse babykos og tiden det tar å bli kjent med den nyfødte[emoji173]️
Jeg også. Håper alt er bra [emoji173]️
 
Hvordan står det til ?:)

Jeg lurer også på hvordan det går! Nå må du jo ha født? Klem:)

Jeg også. Håper alt er bra [emoji173]️

Åh helt glemt dagboka mi! Alt står sååååå supert til her :) så koselig dere tenker på oss [emoji173]️[emoji7]

Hun kom en uke etter termin med sine 3625 gram og 51 cm lang :) jeg storkoser meg i denne babyboblen og helt glemt å oppdatere her inne :) kan ikke si annet enn at det er en glede å få være i denne bobla mi [emoji7] sover, spiser og har det for det meste godt. :) hun er nydelig på alle måter [emoji7] på torsdag er hun allerede tre uker og skjønner ikke hvor tiden har blitt av [emoji173]️IMG_5028.JPG
 
Gratulerer så mye[emoji7] Hun er nydelig[emoji177][emoji177][emoji177]
 
Så nydelig hun er ❤️
 
Pjuh, jeg har vært skikkelig bekymret jeg, så dette var en koselig oppdatering! Gratulerer så mye med en skjønn jente❤️
 
Åååh så bra! Var redd for noe hadde skjedd! Se på den søte lille da! Babybobla er supert sted å være :)
 
Back
Topp