Kom mai du skjønne milde

Hei! Hvordan går det med deg? Ser at du har fått det fæle kvalme symptomet. :( hvor ille er den?
 
Hei! Hvordan går det med deg? Ser at du har fått det fæle kvalme symptomet. :( hvor ille er den?
Hei❤️ det går greit. Virker som den kommer annenhver dag av en eller annen grunn. Kvalm en dag og nisulten neste dag:p ganske ille når det står på,kommer vann opp fra halsen,men har klart å ikke spy:) du da?:)
 
Her virker det som om (*bank i bordet*) at kvalmen endelig har gitt seg. 3.dag uten kvalme i dag :D og endelig kommet til magiske 12 uker :)

Bra at du slipper oppkast. Det unner jeg ingen! Håper at du snart blir i tipp topp form igjen :)

Klem ❤
 
Her virker det som om (*bank i bordet*) at kvalmen endelig har gitt seg. 3.dag uten kvalme i dag :D og endelig kommet til magiske 12 uker :)

Bra at du slipper oppkast. Det unner jeg ingen! Håper at du snart blir i tipp topp form igjen :)

Klem ❤

Åå så hærlig!:) gratulerer! Teller her jeg også,1 mnd igjen så er jeg der! 1 november =12 uker❤️
 
9 uker i morra❤️ da reiser vi til riksen i morra tidlig,har time halv elleve :)
 
Idag er UL nr 4!! Hvorfor gruer man seg alltid til det.....❤️
 
I morgen tidlig skal jeg på kontroll på sykehuset kalnes. Hvorfor gruer jeg meg sånn? Tror jeg har fått dårlige assosiasjoner til ul etter senabort. Da fikk vi vite om misdannelser på ul og er så redd for å de skal se noe i morgen:(
 
I morgen tidlig skal jeg på kontroll på sykehuset kalnes. Hvorfor gruer jeg meg sånn? Tror jeg har fått dårlige assosiasjoner til ul etter senabort. Da fikk vi vite om misdannelser på ul og er så redd for å de skal se noe i morgen:(
Skjønner at det gir dårlige assosiasjoner. Du kunne ikke fått henvisning til en flink privatpraktiserende gynekolog, da? Jeg går hos en privat, fikk henvisning fra fastlegen.
 
I morgen tidlig skal jeg på kontroll på sykehuset kalnes. Hvorfor gruer jeg meg sånn? Tror jeg har fått dårlige assosiasjoner til ul etter senabort. Da fikk vi vite om misdannelser på ul og er så redd for å de skal se noe i morgen:(
Ønsker deg masse masse lykke til i morgen! :Heartred
 
Skjønner at det gir dårlige assosiasjoner. Du kunne ikke fått henvisning til en flink privatpraktiserende gynekolog, da? Jeg går hos en privat, fikk henvisning fra fastlegen.

Takk❤️har vært på 5 kontroller hos gynekolog,sist var for en uke siden. I morgen er det svangerskapskontroll,så blir jo veldig godt tatt vare på nå☺️blir bare så redd før de Timene..
 
I morra skjer det. Duotesten og ul på Rikshospitalet.
 
Back
Topp