Kom mai du skjønne milde

Care-bear

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
Det er litt rart å tenke på. At et år etter at vi mistet vår lille i april, kommer lillesøster eller lillebror. Så stolt at jeg sprekker!ImageUploadedByBV Forum1473606339.559332.jpg
ImageUploadedByBV Forum1473606351.144707.jpg

De siste mnd har stort sett bare vært sorg. Har hatt så mye angst og søvnløse netter etter at jeg mistet Adrian og enda værre har det blitt når den grusomme tanta har kommet. Heldigvis har jeg en vakker sønn på 8 år som er mammas lille dalt og solskinn og selvfølgelig kjæresten min❤️ ImageUploadedByBV Forum1473606385.282027.jpg

Jeg er sykmeldt pga ptsd og er hjemme hver dag med lille hunden vår.
ImageUploadedByBV Forum1473606410.254701.jpg
Det var en positiv test jeg tenkte ville lette på sorgen og nå kom den.
ImageUploadedByBV Forum1473606428.770624.jpgImageUploadedByBV Forum1473606439.540076.jpgImageUploadedByBV Forum1473606454.992786.jpg

Jeg har funnet så mye glede i bv forumet/vi som prøver og nå er jeg klar for å følge dere jentene i mai forumet:)

Jeg har termin mellom 15 og 20 mai. Siste mens var 10 august med 28 dager syklus.ImageUploadedByBV Forum1473606581.825425.jpg
 
Sterkt bilde det første!
Blir spennende å følge deg! :)
 
Kjære Gud. Kan jeg være så snill å få noen symptomer m,takk❤️ fæææælt å ikke føle noe:/
 
Håper du snart får symptomer! Skjønner godt at du trenger symptomer for å føle deg skikkelig gravid! Jeg trenger den samme betryggelsen! Håper april-gullene våre har det fint i himmelen <3

Håper vi begge får flotte og friske friske mai-gull 2017 :)
 
Håper du snart får symptomer! Skjønner godt at du trenger symptomer for å føle deg skikkelig gravid! Jeg trenger den samme betryggelsen! Håper april-gullene våre har det fint i himmelen <3

Håper vi begge får flotte og friske friske mai-gull 2017 :)

Det er jeg sikker på at de har❤️ de har jo hverandre..
Har ikke du symptomer heller? Det er så rart for meg.. Er sikker på at det skal gå bra denne gangen☺️
 
Det er jeg sikker på at de har❤️ de har jo hverandre..
Har ikke du symptomer heller? Det er så rart for meg.. Er sikker på at det skal gå bra denne gangen☺️
Jo, jeg er uvanlig trøtt, må opp og tisse 4 ganger fra jeg legger meg til jeg sovner, og kvalmen er på plass de fleste morgener. Men før særlig kvalmen kom, var jeg veldig bekymret for mangel på symptomer.
 
Får du noe ekstra oppfølging dette svangerskapet på bakgrunn av ditt forrige?
 
Får du noe ekstra oppfølging dette svangerskapet på bakgrunn av ditt forrige?
Ja:) får den oppfølgingen jeg Selv ønsker. Skal på tidlig ul snart,så på riksen på spesial ul. Dessuten skal jeg sette ned foten ang føding blandt annet. Har lyst å føde selv,men er risiko fødende pga keisersnitt,så må finne ut litt om det :)
 
Idag har vi fått brev fra Rikshospitalet. Vi skal på genetisk testing.. Uff,jeg er ikke bekymret heller,men hele greia er negativt ladet.
Selvom det kun er 1% sjans for at det skjer igjen.. Det er kun 10 av 8000 barn i året som får Trisomi18.

Men denne gangen går det bra,det bare vet jeg❤️
 
Dagdrømmer om babyen min assa❤️ lurer og funderer.. Hva skal jeg kjøpe? Lyserosa eller lysegrå☺️
 
Aaah har nok endelig fått noen symptomer:) jeg er varm og sulten,ekstremt av begge deler. Merker også endel utflod og jeg sovner lettere på kvelden❤️5+2❤️
 
Vet dere hva.. åååå jeg drømmer om søtt og sukker hele tiden. Når jeg våkner er det første jeg tenker på❤️ sjokolaaaaaaade! Skal lage det i kveld jeg☺️ImageUploadedByBV Forum1474113875.534582.jpg
 
Back
Topp