Kom det mange på døren deres

Boblefrua

Forumet er livet
I går?

Her kom det totalt 17 barn bare:/

En nesten litt skuffet:p
 
Ingen, som forventet. Hadde skrudd av lyset. Vi kommer sterkere tilbake neste år. Muligens. :p
 
Ingen :/ Hadde leta fram godis å hele pakka. Men var øspøs-vær, og hallovenn-tilstelning. Så sikkert noe med det å gjør :)
 
Ja, veeeeldig mange. Klarte ikke å holde tellinga... Var sikkert minst 15 gjenger innom, nesten så jeg lurte på om noen ringte på flere ganger...
 
Ingen :/ Hadde leta fram godis å hele pakka. Men var øspøs-vær, og hallovenn-tilstelning. Så sikkert noe med det å gjør :)
Her var det visst mange som hadde "hjemmefester" for barna i stedet for å gå.
 
Ingen. Forventa ingen. Men hadde kjøpt litt snop i tilfelle.

Kun hallovenn som går her. Ingen går halloween enda så.
 
Ringte på hos oss tre ganger. To puljer med barn, og så et par ungdommer senere på kvelden. De stilte seg opp på kne, og lurte på om jeg ville ta bilde. Tigga godteri i en vinmonopolpose. Det syntest jeg var litt unødvendig egentlig :p
 
6 barn var innom her :) så det var noen som snudde hos naboene, men generelt få som bruker å gå i gata her, for vi er ikke så mange og de fleste feirer ikke.
 
Ingen! Og vi hadde til og med kjøpt inn godis:p kan hende det hadde noe med at en sikring har gått og det er helt mørkt nede i 1.etg og utenfor:p
 
Ingen... Så må vel spise litt godis selv i dag da..
 
Back
Topp