Knipeøvelsar!

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Inspirert av folat tråden så kan me hjelpa kvarandre med å hugse å knipa :)
Eit tips til kniping som min fysio lærte meg, var å knipa i bevegelse. Når du skal ut av bilen, så kniper du før du reiser deg, hold den til du er kommen ut, da slepper du. Samma om du skal reisa deg frå stol/sofa osv :) På denna måten blir bekkenbunnen mykje sterkare enn "enkel" kniping.


❤️Gutt februar 2014❤️
 
Knip! :)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Lurt!! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: EJ
Kniiiiip :)
Kanskje ein kan få festa denna til toppen?
 
Kniip.
 
Kniiiper som berre f** :p
 
Kniiiip damer :) Kniiiip jenter ;)
 
Inspirert av folat tråden så kan me hjelpa kvarandre med å hugse å knipa :)
Eit tips til kniping som min fysio lærte meg, var å knipa i bevegelse. Når du skal ut av bilen, så kniper du før du reiser deg, hold den til du er kommen ut, da slepper du. Samma om du skal reisa deg frå stol/sofa osv :) På denna måten blir bekkenbunnen mykje sterkare enn "enkel" kniping.


❤️Gutt februar 2014❤️

Så bra knipetips! ;) hvor mye burde man knipe om dagen? Gjorde det ikke i det hele tatt sist :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kniiiiiiip :D
 
Hei, jeg har ikke helt skjønt dette...:confused005 Hvorfor skal man knipe? og hvor er det man skal knipe? o_O

Du skal knipa underlivet ditt ;) Når du sitter på do skal du kunne knipa igjen slik at du stoppar opp med å tisse. Det er slik trening som er viktig for bekkenet ditt :) Men, du skal ikkje trena på dette når du tissar, men ellers.
 
Du skal knipa underlivet ditt ;) Når du sitter på do skal du kunne knipa igjen slik at du stoppar opp med å tisse. Det er slik trening som er viktig for bekkenet ditt :) Men, du skal ikkje trena på dette når du tissar, men ellers.

Jasså :), hjelper dette ved fødsel eller hva er poenget med det hele? :p
 
Jasså :), hjelper dette ved fødsel eller hva er poenget med det hele? :p

Er viktig å vera sterk i den musklen med tanke på bekkenløysning. Dess sterkare du er til mindre plagar vil du få (mest sannsynleg). Det vil også hjelpa til etter fødsel. Om du er flink no kan du sleppe å tissa på deg ved latter og hopping ;)
 
Kniiiiiip :)
 
Knip-hold-hold-slipp.....
Gjentar...
 
Må liksom stramme magemusklene samtidig jeg... Bra eller ikke bra tro?!?
 
Back
Topp