Knipetråden

Krepsen89

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Februarlykke 2016
Desemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Fant ingen slik, det må vi jo ha!!

*kniiiiip*

Kjekt med en påminnelse. Jeg glemmer det alltid.
 
Tror vi hadde en, men vi glemte den litt tror jeg :p

Godt du setter i gang ballen igjen ;)
 
Tror vi hadde en, men vi glemte den litt tror jeg :p

Godt du setter i gang ballen igjen ;)

Den dumme søkemotoren slo ikke inn på verken knip, knipe eller knipetråd så da... gadd ikke se igjennom alle [emoji87] skal vi prøve å få denne sletta eller hva?
 
Den dumme søkemotoren slo ikke inn på verken knip, knipe eller knipetråd så da... gadd ikke se igjennom alle [emoji87] skal vi prøve å få denne sletta eller hva?

Nei vi beholder denne :)
 
Da sier jeg som legen min sa på 8ukers-kontroll etter fødsel: dette kan du bli bedre på, så knip i vei [emoji23]

Og: ta 10 knip fordelt på 3 repetisjoner. Når man er god på det kan man kjenne at man har flere muskler der nede som kjennes forskjellig . [emoji38][emoji1320]
 
Knip!!
 
Da er dagens kniping igang! Dette er veldig viktig jenter! Jeg fikk meg et lite sjokk etter fødsel sist, så bare knip [emoji23]
 
Fort gjort å glemme knipingen :/
 
Knip
 
Glemmer det jeg...
Men tenkte på en ting, man kniper vel ved orgasme? Ufrivillige knip vel og merke, men det teller vel :D
 
Glemmer det jeg...
Men tenkte på en ting, man kniper vel ved orgasme? Ufrivillige knip vel og merke, men det teller vel :D

I følge legen min så teller det IKKE. det blir ikke samme type kniping, og heller ikke den strukturen man skal ha i knipingen...

Jeg trodde man bare skulle knipe litt sånn «uvilkårlig» helt til hun forklarte at man skulle ta repitisjoner på 10x3 og virkelig «gå inn for det». Det gjorde MYE for bekkenbunnsmusklene mine da jeg gjorde det riktig.
 
I følge legen min så teller det IKKE. det blir ikke samme type kniping, og heller ikke den strukturen man skal ha i knipingen...

Jeg trodde man bare skulle knipe litt sånn «uvilkårlig» helt til hun forklarte at man skulle ta repitisjoner på 10x3 og virkelig «gå inn for det». Det gjorde MYE for bekkenbunnsmusklene mine da jeg gjorde det riktig.

Egentlig veit jeg jo det, prøver bare å oppveie at jeg glemmer det :p
Jeg har alltid vært flink etter fødselen, men aldri før... men det er vel på tide å begynne, er ikke akkurat ung lenger :rolleyes:
 
Back
Topp