Knipetråd ;)

Hvordan kniper dere egentlig?
Fikk beskjed av legen i går på 6 ukerskontroll at jeg må bli flinkere. Har nesten ikke gjort det siden fødsel :(
Fikk beskjed om 10 ganger, så lenge jeg klarer, 10 ganger daglig. Kan jeg ta disse på rad eller er det meningen at vi skal spre de utover dagen?

I dag skulle jeg presse ut en promp og da kom det litt tiss samtidig, ops? Vanlig?
 
Hvordan kniper dere egentlig?
Fikk beskjed av legen i går på 6 ukerskontroll at jeg må bli flinkere. Har nesten ikke gjort det siden fødsel :(
Fikk beskjed om 10 ganger, så lenge jeg klarer, 10 ganger daglig. Kan jeg ta disse på rad eller er det meningen at vi skal spre de utover dagen?

I dag skulle jeg presse ut en promp og da kom det litt tiss samtidig, ops? Vanlig?
Kniper litt nå og da og holder så lenge eg klarer før eg slapper av og kniper igjen :) En skal liksom prøve å trekke alt oppover i kjeden når en kniper.
Når det kommer litt tiss med prompen er det lurt å knipe så du slipper det i fremtiden ;)
Her sjekka jordmor meg nedentil rett etter babyen kom ut og ba meg knipe, ho ble imponert over hvor god knipingen var, så da har all knipingen i svangerskapet lønt seg :D
 
Back
Topp