Knipeøvelser

FrkBeis

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Er dere damer flinke med å gjøre knipeøvelser ? Kniper for harde livet ivertfall hver gang jeg er på toalettet å tisser da det er lettere å kjenne at jeg gjør det riktig ; men prøver å knipe sånn jevnt hele dagen også ...
 
Prøver å huske det under ammingene. Merker når jeg tisser at jeg klarer ikke holde igjen :oops: er fortsatt litt hoven ved stingene.. vet ikke om det har så mye å si men. Tør iallefall ikke ha sex før jeg greier holde meg for å tisse!:(
 
Jeg er drittdårlig!
Men, man skal vist holde, og dra opp, sant?
 
Prøver å huske det under ammingene. Merker når jeg tisser at jeg klarer ikke holde igjen :oops: er fortsatt litt hoven ved stingene.. vet ikke om det har så mye å si men. Tør iallefall ikke ha sex før jeg greier holde meg for å tisse!:(
Av og til klarer jeg å holde igjen og noen ganger renner det litt .. Tørr heller ikke ha før jeg klarer ordentlig å holde tisset igjen :confused:
 
Er alt for dårlig til det! Men har blitt skikkelig forkjøla så blir mint på det omtrent hver gang når jeg hoster:wtf: jeg har hørt at en ikke bør klippe
Når en er på do,
Noen som vet om det stemmer?:)
 
Er alt for dårlig til det! Men har blitt skikkelig forkjøla så blir mint på det omtrent hver gang når jeg hoster:wtf: jeg har hørt at en ikke bør klippe
Når en er på do,
Noen som vet om det stemmer?:)
Fysioterapeuten som var på helsestasjonen sa at man ikke burde gjøre det hver gang man var på do, men at man godt kunne gjøre det av og til for å være sikker på at man kniper riktig :happy:
 
Ja, og føler i grunn jeg har ganske god kontroll på blæra
 
Nei, jeg gjør det ikke nok. Noen ganger når jeg kommer på det, men det er alt.

Er forresten ikke anbefalt å gjøre knipeøvelser mens man tisser. Man kan gjøre det for å identifisere musklene det er snakk om, men ikke gjøre det til en vane.
 
Av og til klarer jeg å holde igjen og noen ganger renner det litt .. Tørr heller ikke ha før jeg klarer ordentlig å holde tisset igjen :confused:
Godt jeg ikke er alene om det. Ser liksom for meg at jeg er slakk inntil jeg har kontroll på det ... :inpain:
 
Nei, jeg gjør det ikke nok. Noen ganger når jeg kommer på det, men det er alt.

Er forresten ikke anbefalt å gjøre knipeøvelser mens man tisser. Man kan gjøre det for å identifisere musklene det er snakk om, men ikke gjøre det til en vane.
Åhhh, får prøve å heller gjør det utenom tissingen :D
 
Er alt for dårlig til det! Men har blitt skikkelig forkjøla så blir mint på det omtrent hver gang når jeg hoster:wtf: jeg har hørt at en ikke bør klippe
Når en er på do,
Noen som vet om det stemmer?:)
På barsel sa jordmødrene at det kunne gjøres :eek: Men få la være å gjøre det .. Bare rart at det skal være så forskjellige råd :meh:
 
Nei, jeg gjør det ikke nok. Noen ganger når jeg kommer på det, men det er alt.

Er forresten ikke anbefalt å gjøre knipeøvelser mens man tisser. Man kan gjøre det for å identifisere musklene det er snakk om, men ikke gjøre det til en vane.
Hvorfor er ikke det anbefalt ?
 
Hvorfor er ikke det anbefalt ?
Spurte helsesøster i går og det var visst pga fare for urinveisinfeksjon. Når man stadig stoppet strålen så ville det bli liggende litt urin igjen og det kunne gi grobunn til bakterier osv :wideyed:
 
Spurte helsesøster i går og det var visst pga fare for urinveisinfeksjon. Når man stadig stoppet strålen så ville det bli liggende litt urin igjen og det kunne gi grobunn til bakterier osv :wideyed:
Ah, okei det er jo ganske logisk. Men om en gjør det feks 1 gang til dagen så skulle det være innafor da :happy:
 
Back
Topp