Kniiiip

batMam

Glad i forumet
Junilykke2018
Gjør du knipeøvelser? Regelmessig el nå og da? Bruker du app, evt hvilken? Trener du ellers?
Jeg har prøvd PFEI ei stund, fungerer fint den:p
 
Nå og da når jeg husker på det :p

Legen ba meg huske, og knipe godt før, under, og etter svangerskap. Og at det var veldig viktig forebygging før overgangsalderen også. Kan slippe mye plager på det :)
 
Takk for påminnelsen! Vil trenge denne tråden og påminnelsene, kjenner jeg min glemsel godt;)
 
Dagens første knipeøkt gjennomført:hilarious: Hvor mange ganger om dagen kniper dere??o_O
 
Hver gang jeg scroller forbi dette innlegget så kniiper jeg [emoji23]
 
Kniiiper dere??
Jeg har glemt det av jeg...:rolleyes: skal aktivere den appen på nytt!:confused:;)
 
Jeg tenkte på denne tråden i går, så da kneip jeg litt. Men er rådårlig på å huske på det. :p
 
Jeg skjønner ikke helt hva jeg skal knipe, jeg. Stakkars kjæresten min, og min fremtidige post-svangerskap-vagina. Kanskje jeg bør lese meg opp på det her?
 
Jeg skjønner ikke helt hva jeg skal knipe, jeg. Stakkars kjæresten min, og min fremtidige post-svangerskap-vagina. Kanskje jeg bør lese meg opp på det her?
Hvis du sitter på do og tisser, og greier å stoppe urinstrålen, bruker du de riktige musklene. Gjør det samme når du ligger i sofaen, står i kø, strikker osv, så er du på god vei.
 
Jeg kniper alt jeg kan når jeg hoster, men tisser litt på meg likevel. Skyldes ikke svak knipemuskelen (i følge gynekologen som testa den var den veldig sterk) men skade etter forrige fødsel. Er bare et problem når jeg hoster, så da bruker jeg et truseinnlegg når jeg er forkjøla. Han sa jeg kan ta en enkel operasjon for det, men anbefalte å ta den når jeg er ferdig med alle graviditeter.

Forøvrig kniper jeg ikke regelmessig, og gjorde det ikke forrige gang heller. Jeg har aldri syntes, og synes ikke nå heller, det er noe problem å stoppe strålen/holde meg. Så vet ikke hvor viktig det er.. meeen jeg burde sikkert gjøre det uansett :p

Så takk for påminnelsen
 
Back
Topp