Kniiiiip!

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Jeg har en app som jeg gjerne vil anbefale dere å laste ned! Den hjelper deg å vite hvordan du skal knipe og gjør det gøyere og lettere å huske hver dag!
Forrige svangerskap var jeg ganske trent og gadd ikke bry meg om kniping, men angret på det i ettertid da jeg måtte gå til gynekologisk fysioterapi for å stramme opp igjen bekkenbunnsmusklene etterpå.
Appen heter PFEI og ser sånn ut!
67b71c241502614e63706af76e09b678.png
 
Test den ut! :p jeg også hatet å knipe før. Nå går det greit :p
 
Spennende! Jeg kniper alltid når jeg kjeder meg uansett ;)
 
Smart :) jeg også kniper når jeg kjeder meg [emoji28] Kniper også når jeg kjører bil og under samleie [emoji85]
 
Takk for tips[emoji1] Like greit å begynne å forebygge[emoji1]
 
Jeg har en app som jeg gjerne vil anbefale dere å laste ned! Den hjelper deg å vite hvordan du skal knipe og gjør det gøyere og lettere å huske hver dag!
Forrige svangerskap var jeg ganske trent og gadd ikke bry meg om kniping, men angret på det i ettertid da jeg måtte gå til gynekologisk fysioterapi for å stramme opp igjen bekkenbunnsmusklene etterpå.
Appen heter PFEI og ser sånn ut!
67b71c241502614e63706af76e09b678.png
Nå laster jeg ned Verpesyk.

*klapper meg selv på skulderen:p *
 
Her er det så slapt og dårlig etter tre svangerskap og dårlig kniping, at det er ikke måte på :(

SÅ KNIP alle sammen!

Forrige svangerskap fikk jeg skikkelig hoste mot slutten av svangerskapet. Var fler ganger jeg rett og slett hosta til jeg tissa på meg, ikke bare litt - men alt kom liksom!
 
Her er det så slapt og dårlig etter tre svangerskap og dårlig kniping, at det er ikke måte på :(

SÅ KNIP alle sammen!

Forrige svangerskap fikk jeg skikkelig hoste mot slutten av svangerskapet. Var fler ganger jeg rett og slett hosta til jeg tissa på meg, ikke bare litt - men alt kom liksom!

Ææ huff det må ha vært forferdelig! Ja det er bare å knipe for harde livet!
 
Ææ huff det må ha vært forferdelig! Ja det er bare å knipe for harde livet!

Ja, det er bare å knipe.
Spent på hvordan det blir dette svangerskapet. Forsøker å knipe, men føler liksom at jeg ikke får tak heller. Men dette er mitt siste svangerskap, så da tenker jeg å få operert etterpå. Fiksa det på det viset.
 
Back
Topp