Klompelompe - hefter

Ransua

Gift med forumet
Hei.

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i oppskriftshefter, bortsett fra på nett? Og om det er mulig å kjøpe en oppskrift istedenfor hele heftet?
 
Forskjellige garnbutikker som selger Sandnes garn har de heftene. Den lokale garnbutikken her jeg bor har ihvertfall Klompelompe heftene [emoji4]
 
Kanskje ikke alle, men vil tippe mange av de har det :)
Tenkte meg det. Har sendt epost til noen av butikkene hvor jeg helst vil handle (er et par som er litt vel frekke og lite hjelpsomme hvor jeg ikke vil legge igjen penger og bidra til overlevelse av driften. Jada!).

Hvis ikke så kan jeg jo bare bestille på nettet, men trenger egentlig heftet til førstkommende søndag:-/
 
Tenkte meg det. Har sendt epost til noen av butikkene hvor jeg helst vil handle (er et par som er litt vel frekke og lite hjelpsomme hvor jeg ikke vil legge igjen penger og bidra til overlevelse av driften. Jada!).

Hvis ikke så kan jeg jo bare bestille på nettet, men trenger egentlig heftet til førstkommende søndag:-/
Veldig kjedelig når de er frekke og lite hjelpsomme. Sånn skal det ikke være så jeg skjønner godt du ikke vil støtte de! Håper du finner en butikk som selger heftene. :)
 
Veldig kjedelig når de er frekke og lite hjelpsomme. Sånn skal det ikke være så jeg skjønner godt du ikke vil støtte de! Håper du finner en butikk som selger heftene. :)
Enig! Derfor jeg er nøye med å ikke støtte de med en eneste krone:)

Takk! Finner sikkert noen i stor-Oslo som har heftene i butikk - da sparer jeg 50 kroner i porto
 
Back
Topp