Klikke/kneppe-lyder fra magen?

kasandre

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Noen andre som har det??
Eg hadde det med snuppa også, men er veldig mye og ofte denne gangen... Syns det er kjemperart

Ja.. noen ganger en slags knirkende lyd helt øverst, som jeg lurer på kan være ettellerannet i tarmene el. kommer når jeg bøyer meg brått. Men jeg kjenner/hører knepp av og til når babyen sparker veldig, syns det er litt ekkelt, men det skal sikkert være sånn, for den fortsetter jo sparkinga:P

Ja jeg hadde det masse med snuppa,nå har jeg hørt det et par ganger til nå...det er rart,og ikke har jeg funnet ut hva det kan være heller,hehe...

Her er det helt stille og var det sist også, men har hørt flere som har det sånn. Aner ikke hva det kan være :D

Har hørt det ett par ganger,og jeg fryser jo helt til,for jeg leser jo at folk hører en kneppelyd når vannet går *ler*  Er ikke klar for det enda!

Hehehe, jeg måtte le da jeg leste overskriften:)
Jeg har hatt det sånn i et par uker nå.. Først trodde jeg at jeg innbilte meg det, men nå har kjæresten min også hørt det. Jeg synes det høres ut som man tar "neglene" mot hverandre og knepper... merkelig lyd :) Har googlet det, og det er tydeligvis "normalt", men har enda ikke klart å finne noen klar årsak..

jaja, knepper mye i min kropp også, så hun slekter vel på mammaen sin ;)!

Hehe! Og jeg som ikke har turt å spørre noen om dette, fordi jeg trodde det bare var meg det var noe "galt" med.. Her knepper det støtt og stadig :) Og jeg har også tenkt på det der med at vannet går. Men det har heldigvis ikke skjedd enda :)

Sånn lyd har jeg også hørt noen få ganger, har lurt veldig på hva det er og om jeg evt. bare innbilte meg det. Men da er det altså normalt...merkelig. Hadde vært gøy å visst hvorfor :)

jeg har ikke hørt, men nå ble jeg nysgjerrig,... vil også ha.. hehe

Back
Topp