Klesstr

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Hvilken str bruker dere nå?
Så meg nødt til å finne frem noe i 62 i dag, for pysjene i 56 har blitt litt korte :eek:
Storesøster som blir 3 begynte ikke med 62 før hun var 5 mnd, og bittelillebror er nå bare 5 uker :eek: haha
Var det samme med storebror [emoji14]
 
50 og 56 her, like gammal som din. Ca 4kg. Ingenting som har blitt for lite enno, men enkelte 50plagg er litt trangere enn før
 
50 og 56 her, like gammal som din. Ca 4kg. Ingenting som har blitt for lite enno, men enkelte 50plagg er litt trangere enn før
Her er han ca 5 kg nå og rundt 57/58 lang tror jeg. Kun målt sånn ca selv siden jeg ikke vil strekke ut. Stor gutt :D

Bodyer i 56 passer fint, men han er lang i beina og føttene og spesielt pysj er litt problematisk. Kan ikke bruke de med føtter ihvertfall. Elsket dem til frøkna, men disse føttene er omtrent 1 meter lange [emoji14] haha
 
Her er han fire uker å bruker noe i 50, men mest i str 56. Lagt på seg ca 1 kg, så veier nå ca 4.6 kg. :) De fleste bodyer i str 50 er for små, men pyjamaser og bukser passer fortsatt.
 
Her er han fire uker å bruker noe i 50, men mest i str 56. Lagt på seg ca 1 kg, så veier nå ca 4.6 kg. :) De fleste bodyer i str 50 er for små, men pyjamaser og bukser passer fortsatt.

Samme her! Gått opp snart en kilo og vokst ut av en del bodyer i str. 50. Str. 56 passer veldig fint. Lille er 5 uker gammel.
 
Bruker 50 og 56 [emoji4] enkelte plagg i 50 er for små allerede, men de var bare akkurat passe etter fødsel også da. Har begynt å finne frem litt i 62, men det er da kjøpt brukt og har gjerne krympet litt i vask [emoji4]
 
Nå bruker han 56. Kan bruke noen plagg i 50 og, men jeg må nok innse at det begynner å bli for smått nå. [emoji28] 9 uker nå, og var 4600g på seksukerskontroll.
 
6 uker og har begynt å finne frem 62 nå. Hun strekte ut selv så jeg fikk målt henne og hun er 55cm og 5050 kg. Vokser fort ! [emoji4]
 
Last edited:
Bruker 56 og 62. 56 er snart for lite! Han er en stor kar da, veide 5,5 kg når han var 3,5 uke gammel, og det var ca da vi begynte å bruke 62.
 
10 uker og var 6,2kg den 16 mai og bruker str62/68
 
Var på 6 ukerskontroll i går, og da veide han 5320 g. Lengde blir ikke målt før 3 mnd, men buksene i str 56 er akkurat lange nok så bruker like gjerne 62 nå.
Må vel opp en bleiestr på neste pakke og. Må bare bruke opp de 2'er bleiene vi har :)

Fikk spørsmål fra ei dame i går hvor mange mnd han var der han satt så stor og fin i bilsetet sitr... Hehe. Hun forventet ikke 6 uker som svar [emoji14]
 
Veide lillebror i går. Da veide han 4755 og bruker nå str 56. 50 bodyer er blitt for korte på armene, noen bukser passer fortsatt i str 50. 62 drukner han i enn så lenge...
 
5,5 uker gammel og nå har vi pakket bort alle klær i str 50. Str 56 begynner allerede å bli knapt, så må finne fram str 62 snart [emoji28] han er veldig lang, så er spent på målingene på 6-ukerskontrollen [emoji4]
 
Hun er 7 uker, veide 4,7 kg forrige uke. Har lagt bort alt i str 50, og mye i 56 er blitt for kort i ryggen, så nå tar vi gradvis frem ting i str 62. Forsøker en bleie i str 2 nå, virket veldig passelig.
 
Lillesnuppa er nå 4600 gram å 54 cm lang. Vi kan bruke noe i 56 men 62 passer også. Har akkurat pakket bort 50 så 56 ble bare en blaff:p
 
Her er minien 3mnd og veier 7,3kg og 65,5cm lang [emoji28] dåpskjolen var akkurat passelig [emoji23]
 
Har funnet fram alt vi har i 62 nå og begynt å pakke bort 56. Str 50 ble pakket bort for flere uker siden, syns han vokser så fort! Enkelte plagg i str 62 er allerede begynt å bli akkurat passelig [emoji85]
 
Back
Topp