Klesshopping

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Jeg trenger sårt noen nye klær for en høst som gravid:p gjerne noen løse gensere og litt finere stoffbukser som også kan brukes som ikke gravid :)

Hvilke fysiske butikker foretrekker du?
 
Til nå har jeg kjøpt 1 gravidbukse som ikke er særlig behagelig + 2 mamma-strømpebukser, alt fra Hennes. Jeg passer ikke lengre buksene mine, men går helst i kjole og strømpebukse. Disse kjolene mine blir jo bare kortere og kortere i lengden, haha
 
Til gravidklær foretrekker jeg zalando og Mamalicious. Fordelen med Zalando er at de har gratis frakt og retur, slik at du kan sende tilbake om noe ikke passer. Syns og gravidklærne fra H&M er fine. Basictopper har jeg kjøpt på Vero Moda, Only, Gina Tricot og Cubus. De har lange nok topper med så mye stretch at du fint kan være høygravid i de ;)
 
Til nå har jeg kjøpt 1 gravidbukse som ikke er særlig behagelig + 2 mamma-strømpebukser, alt fra Hennes. Jeg passer ikke lengre buksene mine, men går helst i kjole og strømpebukse. Disse kjolene mine blir jo bare kortere og kortere i lengden, haha
Til gravidklær foretrekker jeg zalando og Mamalicious. Fordelen med Zalando er at de har gratis frakt og retur, slik at du kan sende tilbake om noe ikke passer. Syns og gravidklærne fra H&M er fine. Basictopper har jeg kjøpt på Vero Moda, Only, Gina Tricot og Cubus. De har lange nok topper med så mye stretch at du fint kan være høygravid i de ;)

Har noen gravidklær fra h&m fra sist, men da gikk jeg høygravid på sommeren :p hehe

Liker ikke å kjøpe klær på nett, da jeg helst vil prøve før jeg kjøper. Tiltak å sende tilbake :p haha

Fant ikke noe jeg likte på Cubus i går, men skal sjekke de andre og. Takk for tips:)

Kjedelig når topper/gensere kryper oppover
 
H&M, barnas hus
 
Synes hm sine klær har funka fint :) var innom igår, for å kjøpe ammebh (trenger ikke mer klær ;)) og synes de hadde fått inn noen fine høstklær der nå :)
 
Back
Topp