Kle på seg selv?

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Den siste uken er det blitt tydeligere og tydeligere at han vil klare ting selv. Han har gått fra å kun prøve seg på lue og sokker til nå å prøve seg på alt.

Tøflene fikser han selv, og bleier (type upNgo) og bukse jobbes iherdig med. Er kun litt drahjelp helt mot slutten som trengs, da han ikke klarer å få dem helt over stumpen :) stolt ^^

Komisk nok er han ikke interessert i å starte med strømper eller body, vil heller ha bukse og t-skjorte [emoji14]

Skal også prøve seg på alt som kan kneppes og nåde deg om du drar opp glidelåsen - det skal han klare selv (herlig når du har litt dårlig tid) [emoji14]

Hvordan er det hos dere?
 
Hun prøver seg på sokkene, og yttertøy. Ellers er hun mer opptatt av det å pusse tenner og gre håret, mens hun ser seg selv i speilet. Veldig fornøyd med seg selv da :happy:
 
Hun elsker å prøve sko. Sine egne og våres. Vil helst ta på strømpebukse og bukse selv. Sokker greier hun å ta på. Når body er over hodet kommer armene med en gang og smetter på plass. Er også morro å prøve å ta på genser[emoji4]

Er så herlig å se denne utviklingen [emoji171]
 
Ja, sko er stas her og.. og sokker.. Og luer :p
 
Hun elsker å prøve sko. Sine egne og våres. Vil helst ta på strømpebukse og bukse selv. Sokker greier hun å ta på. Når body er over hodet kommer armene med en gang og smetter på plass. Er også morro å prøve å ta på genser[emoji4]

Er så herlig å se denne utviklingen [emoji171]
Haha, ja våre sko er også populære. Litt imponert når jeg ser hvor langt han kommer seg meg mine på ;)
 
Haha, ja våre sko er også populære. Litt imponert når jeg ser hvor langt han kommer seg meg mine på ;)
:hilarious: det er noe med barn og sko. Begge mine hr vært/er sånn. Og ser ofte barn i barnehagen gå rundt med sko (sånne svære pensko MED hel:hungover::hilarious:)
 
Back
Topp