Klarer du flette deg selv?

Utenpåliggende er finere på meg selv enn klassisk pariser ja. Men lett er det ikke.

Fletter en del på mellomste, men hun har halvlang lugg som faller ut av fletten i løpet av dagen. Hun sparer til lang og snart vil den holde seg der tenker jeg. Men så glatt hår. Helt annet enn mitt
 
Da er vi to[emoji85] så lurer på hvordan det blir når tuppa blir stor nok og skal ha flette, for jeg klarer bare vanlig på andre også[emoji28]
Jeg klarer også bare vanlige. Har den store fletteboka, men mangler fortsatt teknikken. Tror jeg må sjekke YouTube før 17.mai :p
 
Det klarer jeg fint, ja :)
 
Klarer å flette kinaflette, vanlig flette på meg selv. Har langt og tykt hår.
 
Nei, klarer ikke å flette på meg selv. Det blir bare rot og stygt. Har lyst å lære meg å flette Kim kardashian-fletta på meg selv så får se litt på YouTube og prøve på meg selv etterpå [emoji4]
 
Utenpåliggende er finere på meg selv enn klassisk pariser ja. Men lett er det ikke.

Fletter en del på mellomste, men hun har halvlang lugg som faller ut av fletten i løpet av dagen. Hun sparer til lang og snart vil den holde seg der tenker jeg. Men så glatt hår. Helt annet enn mitt
Prøvd å ha litt hårspray i håret før du fletter? Hjelper en del. Eller spraye på etterpå selvsagt.
 
Nei, klarer ikke å flette på meg selv. Det blir bare rot og stygt. Har lyst å lære meg å flette Kim kardashian-fletta på meg selv så får se litt på YouTube og prøve på meg selv etterpå [emoji4]
Er det jeg kaller utenpåliggende franske fletter [emoji16] aner ikke om de har et skikkelig navn.
 
Klarer såvidt å flette mini [emoji23]
 
Er det jeg kaller utenpåliggende franske fletter [emoji16] aner ikke om de har et skikkelig navn.

Har ikke peiling selv [emoji28] Jeg burde ihvertfall lære meg å flette sånn flette på meg selv for håret mitt er så langt og jeg er lei av å bare ha det i en hestehale hele tiden [emoji4]
 
Har ikke peiling selv [emoji28] Jeg burde ihvertfall lære meg å flette sånn flette på meg selv for håret mitt er så langt og jeg er lei av å bare ha det i en hestehale hele tiden [emoji4]
Har jo kommet masse flettebøker de siste par årene, kunne lånt noen av de på biblioteket eller sett på youtube/Pinterest for mer forslag [emoji4]
 
Prøvd å ha litt hårspray i håret før du fletter? Hjelper en del. Eller spraye på etterpå selvsagt.
Brukte skum i det en gang, der hjalp. Tenkt på spray ja til 17. Mai og sånn. Men kan ikke gjøre det til hverdags for da må vi vaske det mye oftere.
 
Ja, har alltid flettet meg selv, klarer både vanlig pariserflette og sånn utenpå. ( Aner ikke hvordan det skrives, men vet hva den heter[emoji23]) øver meg på sånn type bare med fem istedenfor tre. Klarer det som vanlig flette, men får ikke til å flette nedover mens jeg tar inn hår!

Slet litt da jeg skulle begynne å flette jentene mine, alt blir bakvendt for meg når jeg skal flette andre, har bare lært alt på meg selv.
 
Fletter andre, men sliter med meg selv. Har hår til skuldrene nå. Da jeg hadde hår til korsryggen så klarte jeg bare å flette vanlig. Har så tykt hår at søsteren min påstår at det er som å flette en brøddeig når hun gjorde det på meg før :p
Hadde en frisør på hjemstedet mitt som jeg brukte å være på salongen hos hver onsdag fra 5.klasse til 10.klasse. Hun flettet en gang en 8.dels flette på meg. Kom hjem og viste mine foreldre fletten og fikk ikke lov å ta den ut før dagen etter :p
Fikk masse krøller av det.
Synd at man ikke hadde mobiltelefoner med bildemuligheter på den tiden. Skulle vært artig å hatt som minne :)
 
Ja, det klarer jeg[emoji4]
 
Fletter meg selv endel uten problemer. Men jeg har mine yndlingsfletter som ikke er midt bak, som jeg synes jeg får mye bedre til :)
Fletter mye utenpåliggende pariserfletter på sidene og vanlig eller fiskebensflette som henger på siden. [emoji4]
 
Fletter selv og klarer stort sett det meste av fletter[emoji5]
 
Back
Topp