Klarer dere å kjenne hvordan baby ligger?

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
Jeg prøver å kjenne etter, men det eneste jeg kjenner er at det er noe inni der :p

Hadde vert artig å visst om det er rompe, bein eller armer som lager mest "vondter" :p
 
Jeg trodde jeg hadde rimelig kontroll på hvordan hun lå. Trodde beina var ned imot blæra, ryggen langs med mid høyre side, og at hodet lå under ribbeina mine. Så jeg har klappet og pjusket på hodet til babyjenta.. men jeg tok helt feil!:hilarious:
På kontrollen ho JM fikk jeg heller høre at hodet ligger godt nedi bekkenet, ryggen lå slik som jeg trodde - og det jeg har trodd var hodet er heller den søte lille rumpa! Haha.. jaja!
 
Lille var veldig aktiv til tider, å noen ganger pressa hu stumpen ut mot magen, hu lå alle mulige veier, men i 3 trimester lå hu mest sidelengs å nedover vendt. Å en goood del spark i ribbbeina noe som ikke var bahegelig da jeg har tilig knekt ribb beinet på høyre side :p

Men jo større byen blir der inne jo mer kjenner man hvordan den ligger :)
 
Av og tilpå kjenner jeg det. Når hun ligger med hode og ryggen ut mot magen kan jeg på en måte kjenne ''omrisset'' av henne. Veldig gøy og rart :)
 
Kjenner ikke hvordan hun ligger.
Men merker det godt hvor hun ligger.
For det meste så presser hun seg over på høyresiden.
Da blir det hardt på en siden og mykt på andre. Veldig rart :rolleyes:
 
Jepp Jepp. Sparkene er sterkere en slagene, og merker godt når han skyter opp ryggen eller rompa :) Så akkurat nå ligger han med hode litt ned på venstre side, men ryggen opp mot navlen og beina på høyre side nedover og bortover :hilarious:
 
Nei, men tror han ligger med føttene ned da jeg ofte kjenner bevegelser den veien. De siste dagene har det derimot vært mye dulting ut på høyre side.. kanskje han bokser litt?[emoji28][emoji12]
 
Sniker fra oktober :)

Trodde lille lå i tverrleie lenge. Kjente noe rundt laaaangt ute på venstre side og en fot på høyre.
Viser seg at baby ligger slik som på bilde.
Så er lett å la seg lure av rumpen og tro det er hodet :hilarious:

Håper alle desember babyene ligger seg fint til rette for dere :HeartredLOA.web_-300x234.jpg
 
Nei, ingen aning.
 
Har ikke peiling... klarer ikke skille kroppsdeler i det hele tatt.
 
Sniker fra oktober :)

Trodde lille lå i tverrleie lenge. Kjente noe rundt laaaangt ute på venstre side og en fot på høyre.
Viser seg at baby ligger slik som på bilde.
Så er lett å la seg lure av rumpen og tro det er hodet :hilarious:

Håper alle desember babyene ligger seg fint til rette for dere :HeartredVis vedlegget 232566

Vår lå som dette, bare med ryggen mot andre siden, på UL 26+0 i hvert fall :) Men jeg aner ikke om hun har flyttet seg etter det, jeg kjenner ikke noe forskjell heller.
 
Back
Topp