Klar for søskenforsøk!

20180619_064355.jpg
20180619_063333.jpg

Aiai, jeg ser usynlige streker.. [emoji23] Men det var en skygge der en good stund mens fargestoffet spredte seg, syntes jeg så en liten og veldig svak antydning til skygge etter 3 min også! Men nå som jeg har våkna litt (det her var kl 06:25 i dag, jeg sovna kl 2 i natt....) så innser jeg at det kanskje var mer ønsketenkning enn noe annet.. [emoji23][emoji23]

Sånn helt egentlig hadde det passet perfekt å bli gravid i september! Termin juni neste år.. sånn ift permisjon altså..[emoji28] jaja, neinei.. likevel er jeg litt sånn "jo før jo heller!" [emoji16]
 
Min dag oppsummert:
20180621_195825.jpg

Øverst: 9 dpo
Midten: 10 dpo
Nederst: 10 dpo ettermiddag


20180621_195840.jpg


Så var det denne, også tatt i ettermiddag [emoji55]



20180621_204153.jpg

Såå.. rundt kl 20:20 tok jeg disse..


Nå orker jeg ikke bry hodet mer med skygger i dag, river i en CB i morgen. Så lar jeg alt hvile på den.. [emoji28]
 
Dette ser jo veldig lovende ut da [emoji1] Det blir spennende med de neste testene! Og så nydelig strikk [emoji7] Babystrikk er noe av det søteste som finnes!
 
Ser jo kjempe lovende ut dette :joyful:
Blir spennende å se testen din i morgen :)
 
Gratulerer! :D
 
Og du som hadde tenkt til å gi opp hele PP1, og så fikk du full klaff på første :joyful:
Gratulerer så mye!
 
Åh, ventet helt til i kveld med å fortelle det til mannen! Han sov i dag tidlig og skulle på en litt mer hektisk kveldsvakt enn vanlig i kveld, så ville ikke vekke ham! 

Da han kom hjem fikk han spise litt, gjøre noen jobbgreier og SÅ overrasket jeg ham 
Hadde gjort klar en pose med en VM-helgepakke!
Øverst i posen lå det snacks og sjokolade. Nederst i posen på ei eske! I eska lå det først en pakke med søte smokker, så en body og en strikka-romper og nederst ligger testen som sier "gravid 1-2" 
Ble noen gledestårer på ham også!
Han kunne nesten ikke tro han heller at det gikk så fort! 
 
Åh, ventet helt til i kveld med å fortelle det til mannen! Han sov i dag tidlig og skulle på en litt mer hektisk kveldsvakt enn vanlig i kveld, så ville ikke vekke ham! 

Da han kom hjem fikk han spise litt, gjøre noen jobbgreier og SÅ overrasket jeg ham 
Hadde gjort klar en pose med en VM-helgepakke!
Øverst i posen lå det snacks og sjokolade. Nederst i posen på ei eske! I eska lå det først en pakke med søte smokker, så en body og en strikka-romper og nederst ligger testen som sier "gravid 1-2" 
Ble noen gledestårer på ham også!
Han kunne nesten ikke tro han heller at det gikk så fort! 

Så utrolig koselig! :happy:
Håper jeg kan overraske mannen her snart :)
 
Så koslig!! Gratulerer :D Vi er akkuratt likt ute på positive tester osv! Kjempe morro:D
 
Haha, så gøy! [emoji1] blir spennende å se hvordan det blir fremover mtp ul-termin osv [emoji28] hadde du også ca 28-dagers syklus da? Jeg tror jeg var på 28-29! [emoji5]
Ja, gleder meg virkelig! Håper spiren sitter for begge to :D Nei, litt lengre syklus på meg rundt 30 dager tenker jeg. Men vi er ganske like på det meste :)
 
Ja, gleder meg virkelig! Håper spiren sitter for begge to :D Nei, litt lengre syklus på meg rundt 30 dager tenker jeg. Men vi er ganske like på det meste :)
Så gøy da! [emoji1] [emoji1]
Åh, jeg gleder meg sånn til å runde de magiske 12 ukene.. tia går jo såå tregt nå som jeg ikke enda har fortalt det til noen, skal få tiden til å gå med "fødeavdelingen" og strikking i kveld! [emoji1] [emoji177]
 
Så gøy da! [emoji1] [emoji1]
Åh, jeg gleder meg sånn til å runde de magiske 12 ukene.. tia går jo såå tregt nå som jeg ikke enda har fortalt det til noen, skal få tiden til å gå med "fødeavdelingen" og strikking i kveld! [emoji1] [emoji177]
Jaa, det skal bli ordentlig deilig! skulle ønske man bare var helt sikker på at alt gikk bra så man kunne fortelle til venner og familie ❤️ kanskje jeg burde begynt med strikking selv..?
 
Back
Topp