Klar for søskenforsøk!

Åh ja jeg håper jeg slipper å vente lenge! [emoji28]
Tusen takk, er jo så spent selv at jeg knapt tenker på annet.
Er litt utrolig hvor altoppslukende prøving egentlig er! [emoji85][emoji23]

haha ja! er bare noen få måneder siden jeg ga "faen" i alt rundt syklus, nå vet jeg alt! eggløsning, slim, utflod, stikking her og der, u name it og jeg vet hva det kan være. Tester har jeg med meg overalt:hilarious:
 
haha ja! er bare noen få måneder siden jeg ga "faen" i alt rundt syklus, nå vet jeg alt! eggløsning, slim, utflod, stikking her og der, u name it og jeg vet hva det kan være. Tester har jeg med meg overalt:hilarious:
Haha, jeg tror ikke jeg kunne testet noe annet sted enn hjemme! Ingen anelse om hvorfor jeg føler det slik.. [emoji23][emoji23] sært!

Og ja, bare på ca en mnd har jeg plukket opp alt jeg lærte for ca 7 år siden (og siden glemt) pluss litt til! [emoji16]

Og testegalskapen er verre enn noen gang med gudvethvormange tester! [emoji23][emoji85][emoji85][emoji85]
 
Haha, jeg tror ikke jeg kunne testet noe annet sted enn hjemme! Ingen anelse om hvorfor jeg føler det slik.. [emoji23][emoji23] sært!

Og ja, bare på ca en mnd har jeg plukket opp alt jeg lærte for ca 7 år siden (og siden glemt) pluss litt til! [emoji16]

Og testegalskapen er verre enn noen gang med gudvethvormange tester! [emoji23][emoji85][emoji85][emoji85]


ser den, litt mere komfortabelt å teste hjemme, da kan man studere testen så lenge man vil. jeg er bare så utålmodig, så er greit å ha "nødtester" om testetrangen skulle bli for stor:hilarious:
 
ser den, litt mere komfortabelt å teste hjemme, da kan man studere testen så lenge man vil. jeg er bare så utålmodig, så er greit å ha "nødtester" om testetrangen skulle bli for stor:hilarious:
Må nesten se an testetrangen for å se om jeg også kan venne meg til tanken på "nødtester" i veska [emoji28]
 
Akk... jeg ble akutt dritkvalm nå..
El-test i morges var negativ, jeg er på CD12 og jeg aner ikke hva det betyr [emoji58][emoji58]

Dessuten frykter jeg at aksjene vi har satt inn ikke gir utbytte fordi jeg ikke "holdt lenge nok på de".. [emoji19][emoji53]

Jeg er dessuten irritabel! Vil bare ha positiv el-test og aksjer til enhver tid!

Lettere sagt enn gjort når vi begge er så ekstremt slitne for tiden.. [emoji42][emoji26][emoji30]

Håper på EL på lørdag. Så rekker vi en runde eller 2 til for at spiren kanskje skal sitte!
 
Last edited:
Endelig stigning på el-testen!! Håper på positiv i morgen, men tester nok i kveld også! [emoji4]

Mannen reiser bort fra tirsdag til torsdag, så det er så fint timet at EL er før det! Er så klar for baby!!! [emoji178][emoji170][emoji171][emoji169][emoji172]
 
Akk... jeg ble akutt dritkvalm nå..
El-test i morges var negativ, jeg er på CD12 og jeg aner ikke hva det betyr [emoji58][emoji58]

Dessuten frykter jeg at aksjene vi har satt inn ikke gir utbytte fordi jeg ikke "holdt lenge nok på de".. [emoji19][emoji53]

Jeg er dessuten irritabel! Vil bare ha positiv el-test og aksjer til enhver tid!

Lettere sagt enn gjort når vi begge er så ekstremt slitne for tiden.. [emoji42][emoji26][emoji30]

Håper på EL på lørdag. Så rekker vi en runde eller 2 til for at spiren kanskje skal sitte!

Det er en prøvelse og følelsesmessig Berg og dalbane, det å være prøver.
Du får sikkert positiv EL-test til helga, CD 12 er jo fortsatt tidlig :) Er bare å teste morgen og kveld framover.

Forskning sier at man ikke trenger å "holde på de" for at de skal komme i mål, de som har sjansen til å nå egget får jo "rakket fart" når de slippes løs ;)

Skjønner godt det er vanskelig å skulle ha overskudd til å legge inn aksjer når man konstant er sliten. Har selv hatt samme problemet her i heimen. Fant ut her i forrige uke at jeg skulle sette på litt kosemusikk når vi la oss og bare gå rolig fram, og da kom energien og lysten av seg selv :) Så om det hjelper på energien, lag litt koselig og romantisk stemning med enkle grep ;)

Håper dere får samlet litt energi til hverandre i helgen.
 
Tusen takk for svar! [emoji4]

Vi har nok hatt en temmelig sliten og stressende periode begge 2. Så har vært lite aksjer her i gården!

Vi har begge jobbet mye mer enn planlagt, sovet alt for lite og stresser fælt på hver vår kant. I dag har jeg fått knallpositiv EL-test men mannen orker neppe å legge inn noen aksjer før tidligst i kveld, om jentungen sovner tidlig nok til at vi får gjort noe..

Tror jeg nesten vil avblåse PP 1 litt siden vi har hatt så lite sengekos, så satser vi heller på mars-baby! [emoji5]

Prøvinga er jo veldig altoppslukende og det ideelle hadde vært om babyen kom på sensommeren neste år feks (mtp permisjon og bhg-start året etter det siden vi ikke vil bruke dagmamma)..
Så vi har det jo egentlig ikke travelt men samtidig så vil jeg jo gjerne bli gravid asap!

Akk, vi får nå se.. [emoji28]
 
Så ble det litt aksjer i formiddag likevel! [emoji16] måtte benytte sjansen da lillemor var hos besteforeldrene en times tid..

Lå til og med i ro i 15 min etter utløsningen, så får vi se om det er det som skal til!

Har litt murringer nederst i magen nå, vet bare ikke om det er innbilt fordi jeg kjenner etter eller om det er EL-symptomer..?
Typ som menssmerter bare veldig svake..

Nå blir det spennende å se om vi får gjort noe mer i dag eller imorgen iallefall, så gleder jeg meg til å starte graviditetstestinga om ca 10 dager! [emoji16][emoji16]
 
EL-smerter både i dag og i går, så ingen tvil om at syklusen er sånn noenlunde 28 dager [emoji1]

Håper aksjene vi la inn i går holder, i kveld må mannen pakke og legge seg tidlig fordi han reiser på jobbreise i natt.. Så tviler på at vi får lagt inn aksjer i kveld! Han er ikke hjemme igjen før sent torsdag kveld.. Så krysser alt jeg har for at vi har gjort "nok" [emoji28]

Nå blir tiden å gå aaalt for sakte i dpo-land, så jeg må finne noe nytt å strikke.. [emoji23][emoji85]
 
EL-smerter både i dag og i går, så ingen tvil om at syklusen er sånn noenlunde 28 dager [emoji1]

Håper aksjene vi la inn i går holder, i kveld må mannen pakke og legge seg tidlig fordi han reiser på jobbreise i natt.. Så tviler på at vi får lagt inn aksjer i kveld! Han er ikke hjemme igjen før sent torsdag kveld.. Så krysser alt jeg har for at vi har gjort "nok" [emoji28]

Nå blir tiden å gå aaalt for sakte i dpo-land, så jeg må finne noe nytt å strikke.. [emoji23][emoji85]

Håpet dere har fått lagt gullaksjen :)
Enda godt han ikke skulle være borte midt i EL da, får tror dere har gjort nok.

Ja, har følelsen av at dpo-land har en helt annen tidsregning enn den vi lever etter :hilarious:
Pass på at du ikke strikker på deg senebetennelse :D
Skulle ønske jeg var like flink og effektiv, jeg har en tendens til å starte på noe, være flink og effektiv lenge, men når jeg nærmer meg slutten av produktet så mister jeg piffen :hilarious::facepalm:
 
Håpet dere har fått lagt gullaksjen :)
Enda godt han ikke skulle være borte midt i EL da, får tror dere har gjort nok.

Ja, har følelsen av at dpo-land har en helt annen tidsregning enn den vi lever etter :hilarious:
Pass på at du ikke strikker på deg senebetennelse :D
Skulle ønske jeg var like flink og effektiv, jeg har en tendens til å starte på noe, være flink og effektiv lenge, men når jeg nærmer meg slutten av produktet så mister jeg piffen :hilarious::facepalm:
Haha, jeg er selv vanvittig fæl til å starte på en drøss prosjekter og aldri klare å fullføre [emoji23]
Har x antall fotoalbum og scrap booka som er påbegynt, en mengde strikketøy som er påbegynt og ja. Har så mye utstyr til hobby og dit at det hadde holdt for en hel barnehage i ett år! [emoji23][emoji23]

Senebetennelse har jeg hatt én gang og det var av data- og mobilbruk! [emoji23]
Håper ikke strikkinga starter til noe senetull igjen altså!

Dpo-ventetid er som en lukka tidskapsel man står fast i... [emoji23]

Forresten..
Jeg er invitert på fest på lørdag.
Da et jeg jo bare 5-6 dager dpo, så hvordan ville dere gjort det?
Hadde noen av dere tatt et par glass vin?
Hadde dere "skyldt på" medisiner elns..?
 
Haha, jeg er selv vanvittig fæl til å starte på en drøss prosjekter og aldri klare å fullføre [emoji23]
Har x antall fotoalbum og scrap booka som er påbegynt, en mengde strikketøy som er påbegynt og ja. Har så mye utstyr til hobby og dit at det hadde holdt for en hel barnehage i ett år! [emoji23][emoji23]

Senebetennelse har jeg hatt én gang og det var av data- og mobilbruk! [emoji23]
Håper ikke strikkinga starter til noe senetull igjen altså!

Dpo-ventetid er som en lukka tidskapsel man står fast i... [emoji23]

Forresten..
Jeg er invitert på fest på lørdag.
Da et jeg jo bare 5-6 dager dpo, så hvordan ville dere gjort det?
Hadde noen av dere tatt et par glass vin?
Hadde dere "skyldt på" medisiner elns..?

Godt å høre at man er flere :D Har ting jeg begynte på for snart 4 år siden som skulle bli julegave, er egentlig bare montering som gjenstår, men sitter av en eller annen grunn langt inne :hilarious:

Lukket tidskapsel var en passende beskrivelse :joyful:

I forhold til drikke i prøvetiden tenker jeg at man må gjøre det man er komfortabel med.
Det sies jo at man skal leve som normalt fram til positiv test, og et evt foster vil jo ikke ta skade av det så tidlig. Men der det må du nok kjenne på hva du føler er riktig for deg.
 
Godt å høre at man er flere :D Har ting jeg begynte på for snart 4 år siden som skulle bli julegave, er egentlig bare montering som gjenstår, men sitter av en eller annen grunn langt inne :hilarious:

Lukket tidskapsel var en passende beskrivelse :joyful:

I forhold til drikke i prøvetiden tenker jeg at man må gjøre det man er komfortabel med.
Det sies jo at man skal leve som normalt fram til positiv test, og et evt foster vil jo ikke ta skade av det så tidlig. Men der det må du nok kjenne på hva du føler er riktig for deg.
Janei, er jo akkurat det jeg har lest og hørt..
Det som er praktisk med å være edru er at jeg kan kjøre da.. [emoji23][emoji23]
 
20180612_154228.jpg


Jeg sverger; den kommende babyen kommer sikkert til å ha full garderobe før han/hun er lagd engang! [emoji28]
 
20180612_205156.jpg


[emoji7][emoji7][emoji7]

Jeg er så klar jeg nå!
Så sinnsykt klar for ny baby! [emoji173]

Måtte spiren sitte ila kort tid.
 
Dpo4 i morgen.. at det går an at tiden går så tregt? [emoji31]

Jeg har ikke vært spesielt sunn i det siste. Vært mye jobbing og mye stress, ofte nesten ikke spist noe som helst til lunsj så da velger man jo dessverre lettvinte løsninger når man kommer hjem til middag..

Har også vært litt småspising og snacks på kveldene, noe jeg helst skulle vært foruten.. [emoji28]
Skjerpings!

Har begynt å strikke en grå shorts!
Er så å si ferdig med de andre babyplaggene.
Men skulle jo helst ha strikka litt mer på min egen genser da! [emoji28]
 
Smerter i magen. Helt nede i magen, nesten som litt "nedpress"..?

Kan det være festesmerter tro?? Er lov å håpe! [emoji120]

Er iallefall innmari ubehag, og ikke noe jeg kan huske å ha kjent før.
 
Last edited:
Back
Topp