Klamydia

Herregud for et udugelig legekontor kjæresten din har.. Er det mulig :p
 
Fastlegen hans har permisjon. Han er kjempefornøyd med fastlegen sin. Det er vikarlegen som har gjort disse feilene. Til sommeren kommer fastlegen hans tilbake fra permisjonen :)
 
Er det faktisk mulig ? Haka mi faller snart i gulvet ! Trodde ikke slikt var mulig.. Dette må du som du sier ta videre ja ! Bra dere endelig får kur :)
 
Så utrolig dårlig av legekontoret! Forstår gått du er sint. De skal jo informere om svar:mad:
 
Min lege ringte meg på ettermiddagen for å gi beskjed om at jeg hadde fått positiv test på klamydia, så at ett legekontor kan glemme å gi beskjed er jo en alvorlig svikt I rutinene..

Håper de får litt pes på seg ifra fylkeslegen, og får virkelig håpe at dere ikke har fått noen varige skader av klamydiaen ...
 
Fysøren så kibt godt han purra nå da men fy så sur forbanna jeg hadde blitt;)
 
Fikk akkurat vite av kjæresten min at han har klamydia. Han reise på legekontoret i stad for å bestille legetime, og spurte etter hvorfor han ikke hadde fått noe svar fra dem på tisseprøvene sine. Den første tok han før vi ble sammen. Fikk ikke noe svar. Den andre tok han et par mnd etter vi ble sammen. Ikke noe svar. Den tredje tok han for noen uker siden. Heller ikke noe svar! Han fortalte dem at han forventet å få et svarbrev, uansett svar. Hun dama søkte han opp i registeret, hvor det viste seg at han hadde klamydia på alle prøvene!! Hvordan kan dem la være å opplyse om noe sånt?! Da har jeg det også da mest sannsynlig! Er over 1 år siden han tok den første testen... Vi som hadde planlagt å prøve og bli gravide denne mnd. Hvordan vil det bli om jeg må ta klamydia tabletter?? Og tenk om vi ikke får lagd noen barn nå da, når vi faen meg har gått med dette i 1 år!! Jeg er så forbanna!!! Alle legesentere gir vel et svar på brev eller tlf? Og hva med disse tablettene. Får man de reseptfritt? Han fikk ingen resept! Hadde det ikke vært for at legesenteret var stengt nå skulle jeg reist dit å brukt kjeften! Åååh så sur jeg er!!


Har nå lest om klamydia og enste riktige behandling er tydligvis å gå til lege for å få antibiotika. Merkelig at de fleste som har klamydia ikke engang vet det eller merker noe symptomer på det... det er bare de 30% som faktisk merker symptomene, skremmende...
 
Har nå lest om klamydia og enste riktige behandling er tydligvis å gå til lege for å få antibiotika. Merkelig at de fleste som har klamydia ikke engang vet det eller merker noe symptomer på det... det er bare de 30% som faktisk merker symptomene, skremmende...
Dette er en to år gammel tråd [emoji87]
men ja, mistanke om klamydia så går man til legen [emoji14]
Kvinner får sjeldent symptomer og det er skumle saker om det ikke oppdages.
 
Back
Topp