Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herLei av å være oppblåst [emoji85]
Såååå enigPå et vis har jeg lyst å klage over at tiden går såååå saaaakte
Krysser fingrene for at alt er braHatt veldig vondt i magen i natt. Skikkelig mens lignende kramper, kaldsvettet osv. Var sikker på at jeg skulle våkne opp med blod i trusa. Heldigvis ikke gjort det, men spotter litt i dag, så har dårlig følelse.[emoji853]
Krysser fingrene for at alt er bra
Hatt veldig vondt i magen i natt. Skikkelig mens lignende kramper, kaldsvettet osv. Var sikker på at jeg skulle våkne opp med blod i trusa. Heldigvis ikke gjort det, men spotter litt i dag, så har dårlig følelse.[emoji853]
Hvordan går det med deg?Takk<3
Hvordan går det med deg?
Kanskje godt å ha noe annet å ha fokus på gratulerer med 3åringen og krysser fingrene for deg videreFortsatt ikke kommet friskt blod, så det er jo bra. Men kommer litt brunt [emoji51] Har ikke så vondt som i natt heldigvis, men føler meg ikke helt i form.
Meen, guttungen i huset blir tre år i dag, så snart kommer hele slekten på besøk [emoji849][emoji28]Prøver derfor å fokusere på det. Graviditeten går som den går uansett[emoji849]
Kanskje godt å ha noe annet å ha fokus på gratulerer med 3åringen og krysser fingrene for deg videre
Noen andre som har en del murringer i nedre del av mage? [emoji28] gjør ikke direkte vondt, men ganske ubehagelig er det jo [emoji85] ikke noe spotting eller blod, bare murringer [emoji5]
Ja jeg har. Synes jeg kjenner det igjen fra forrige graviditet (som gikk bra), så prøver å nyte det. Hos meg kjennes det som ligamentsmerter, mest på en side. Innimelllom slår tanken om exu meg, men ignorerer det alternativet.
Ja, har mye vondt i magen og nedre del av ryggen. Husker jeg hadde mye vondt i magen sist, men ikke at det var så ille. Har lyst til å ta paracet, men holder utNoen andre som har en del murringer i nedre del av mage? [emoji28] gjør ikke direkte vondt, men ganske ubehagelig er det jo [emoji85] ikke noe spotting eller blod, bare murringer [emoji5]