Klagetråd

Solanda

Betatt av forumet
Synes vi trenger en egen klagetråd også... så kan vi lufte våre problemer og frustrasjoner her :)
Avlaste den stakars kommende barnefaren som ikke helt har forstått hvordan f.eks. hormonene kan føre til litt humørsvingninger.

Selv klager jeg over hodepine og kvalme i dag... og at folk absolutt må ha med honning på jobb! :hungover:
 
Jeg klager over at jeg blør ved den minste lille anstrengelse og spotter brunt hver dag nå mest sannsynlig pga sykt skjøre slimhinner og så syns gubben synd på seg selv fordi han har man-flu. :(
 
Vil klage over det som mest sannsynlig er en soppinfeksjon som har resultert i en kløe av episke dimensjoner!!! Canesten - here I come!
 
Jeg fryser HELE tiden! :( Og kvalmen går utover matlysten så dermed spiser man jo ikke :( Uff, synes så synd på meg selv her jeg ligger kald og sulten [emoji26][emoji85][emoji87]
 
Synes vi trenger en egen klagetråd også... så kan vi lufte våre problemer og frustrasjoner her :)
Avlaste den stakars kommende barnefaren som ikke helt har forstått hvordan f.eks. hormonene kan føre til litt humørsvingninger.

Selv klager jeg over hodepine og kvalme i dag... og at folk absolutt må ha med honning på jobb! :hungover:
Honning virket veldig kvalmende nå faktisk [emoji43]
 
Jeg klager over at jeg blør ved den minste lille anstrengelse og spotter brunt hver dag nå mest sannsynlig pga sykt skjøre slimhinner og så syns gubben synd på seg selv fordi han har man-flu. :(
Man-flu er visst værst av alt har jeg hørt [emoji23] #mannfolkAss [emoji87]
 
Jeg klager over at jeg blør ved den minste lille anstrengelse og spotter brunt hver dag nå mest sannsynlig pga sykt skjøre slimhinner og så syns gubben synd på seg selv fordi han har man-flu. :(

Helt likt her! Er noe dritt og du har min dypeste medfølelse <3
 
Er så ekstremt trøtt! Sliter med dårlig samvittighet overfor jenten min på 8mnd når jeg har så lite energi
 
Klager over kvalme, oppkast og null energi til 1-åringen min [emoji57]
 
Så trøtt... må ikke sovne i ettermiddag også... kaffe hjelper ikke, og ikke kan man drikke noe særlig heller.
 
Vært sengeliggende i 5 dager. Min vakre datter sier at mamma smiler ikke lengre. Hun er bare syk. Det knuser hjerte mitt. Mannen gjør så godt han kan, men det blir noen lange måneder. Håper jeg ikke blir lagt inn for dehydrering[emoji31]
 
Lei av å krangle eller diskutere med bhg. Kan dem bare ikke kle ungen riktig....
 
Vært sengeliggende i 5 dager. Min vakre datter sier at mamma smiler ikke lengre. Hun er bare syk. Det knuser hjerte mitt. Mannen gjør så godt han kan, men det blir noen lange måneder. Håper jeg ikke blir lagt inn for dehydrering[emoji31]

Åh det hørtes forferdelig ut! Håper formen blir bedre snart, og at dere har noen som kan hjelpe til litt [emoji173]️
 
Klager på en helt jævlig dag idag generelt[emoji17] tar på krefter å avlive en 4beint på 12 år[emoji22]
 
Back
Topp