*Klagetråden*

Takk for tips! Nei, salt er i grunn det eneste som frister. Men i går kom selv det jeg har hatt lyst på opp igjen.
Tenkte prøve lage meg en grønnsakssuppe i dag, med masse buljong! Ennå ikke kastet opp i dag, så jubler for det. Spist noen saltstenger og litt kaldt sitronvann nå til frokost, for å starte litt forsiktig. Håper denne dagen blir litt bedre enn de foregående!! So far so good.
Så bra du klarer å holde på frokosten foreløpig :happy: Man blir så slapp når kroppen er i ubalanse :hungover: Blir jo ikke mindre kvalm av det heller.
 
Jeg legger meg med eldstemann kl 20.00 ... hehe... men ved å gjøre det og sove i 10 timer hver natt har jeg unngått kvalmen ... hurra.. med engang jeg blir veldig trøtt så kommer alt opp igjen
 
Så bra du klarer å holde på frokosten foreløpig :happy: Man blir så slapp når kroppen er i ubalanse :hungover: Blir jo ikke mindre kvalm av det heller.

Nei, jeg er lett svimmel i utgangspunktet, så på sånne dager kan jeg knapt stå oppreist[emoji51]Men i dag går det litt bedre kjenner jeg. Tatt en postafren også, og i dag kastet jeg den ikke opp, så da bør det hjelpe litt[emoji4]
 
Jeg er så langt nede, bare ligger i sengen, kastet opp igjen i går, heldigvis ingenting i dag.
Men er fortsatt fryktelig kvalm og ligger hele dagen, har bare lyst og gi helt opp nå, er så psykisk langt nede :(
 
Er så sliten og føler meg ikke helt i form. Sommerens varmeste dag og jeg sitter inne[emoji53] samboeren er på konsert og koser seg! Skulle ønske jeg også orket det!
 
HERREGUD så vondt det lukter av sånne gjennomsiktige plastposer. Helt forferdelig! I følge samboer er det visst ingen lukt, men altså... ughhhh #symptom
 
I dag må jeg også klage litt. Formen har vært heller laber den siste uken, mannen må stå en ekstra uke i nordsjøen, jeg er alene med 2 meget aktive små på 1.5 og 3 år, det er altfor varmt og de har ringt 7 ganger fra jobb i dag med ulike problemer. Blir gal. Gleder meg bare til denne dagen er over og jeg kan gå å legge meg [emoji28]
 
Klager litt over at jeg tydelig vis ifølge kroppen min ikke trenger mat idag. Kun hold nede frokosten :(
 
I dag må jeg også klage litt. Formen har vært heller laber den siste uken, mannen må stå en ekstra uke i nordsjøen, jeg er alene med 2 meget aktive små på 1.5 og 3 år, det er altfor varmt og de har ringt 7 ganger fra jobb i dag med ulike problemer. Blir gal. Gleder meg bare til denne dagen er over og jeg kan gå å legge meg [emoji28]

Oj, nå fikk jeg skikkelig sympati med deg! Og følte meg hakket bedre selv som bare er sliten av 1,5 åring til og med sammen med papsen som tar mye. Sender deg en styrkeklem! Håper du har noen som kan hjelpe deg litt!
 
Svimmel og kvalm, det kommer og går.. vil både det ene og det andre, men får liksom ikke gjort en dritt.. sånt blir det dårligsamvittighet av. Sur. :shifty:
 
Jeg sliter med hodepine! Vant til at jeg er småkvalm, men hodepine er plagsomt!
 
Så trøtt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg...
I dag har jeg iallefall klart å vaske håret mitt.. woiwoi.. det var dagens store mål..
 
Sliten, og da kommer kvalmen for fullt. Legger meg med mini for tida. Sukk.
 
Back
Topp