*Klagetråden*

Vil klage litt over meg selv. Over at jeg er lat og prokrastineringsdronning om dagen. Sitter og ser på at kjøkkenet bør ryddes, men har mest lyst til å legge meg. Jeg er redd for at senga vinner... :rolleyes:
 
Vil klage litt over meg selv. Over at jeg er lat og prokrastineringsdronning om dagen. Sitter og ser på at kjøkkenet bør ryddes, men har mest lyst til å legge meg. Jeg er redd for at senga vinner... :rolleyes:
Kjenner meg igjen der, gitt :p:hilarious: Ligger helst vannrett på sofaen og totter på mobilen eller leser bok, heller enn vaske gulvet og ta oppvask:dead:
 
Forbannede fluer og satans nabo. Fluene plager meg når jeg prøver, etter nesten 4 uker ferie med 2 åring, å slappe av på sofaen alene. Så setter naboen i gang med finesag/vinkelsliper. Jeg koker... Merker jeg er litt hormonell
 
Synes gubben lukter vondt og frokostbordet angriper nesa på særs ubehagelig måte :hungover:
 
JEG ORKER IKKE DENNE VARMEN NOE MER! Kan noen i en kjøligere landsdel adoptere meg?
Kom til Sunnmøre. Neste veke i alle fall. Meldt 29-30 grader i helga, og det BLIR så bra. :D Mannen skal ta med junior på hytta, og eg får vere heime aleine.

Vil klage over at eg er så sliten, og eg rydda stova for leiker i går, men orka ikkje sette glas osv inn i oppvaskmaskina. Står på benken, og mannen kjem heim frå sjø i dag. Er så giddalaus for tida. #prokrastinering #ftw
 
Kom til Sunnmøre. Neste veke i alle fall. Meldt 29-30 grader i helga, og det BLIR så bra. :D Mannen skal ta med junior på hytta, og eg får vere heime aleine.

Vil klage over at eg er så sliten, og eg rydda stova for leiker i går, men orka ikkje sette glas osv inn i oppvaskmaskina. Står på benken, og mannen kjem heim frå sjø i dag. Er så giddalaus for tida. #prokrastinering #ftw

Jeg kommer! Så kan vi ligge på sofaen og prokrastinere sammen [emoji23]
 
Nå har jeg kastet opp alt jeg har fått i meg i to dager. Begynner å bli rimelig tappet for energi[emoji20]
 
Argh! Kjempeskuffa! Duste-CBD!! Hadde gledet meg til å ta siste test nå, for å få se 3+ (er 5+2 i dag, så høvelig gode sjanser for at det skal skje). Men, tror dere ikke den digitale testen var defekt!!!!???!!! Det kom aldri noe timeglass og heller aldri noe tekst. Ble så sint at jeg åpna den for å ta en titt på strekene selv. De var jo ganske knallblå alle tre, men de digitale testene er jo ikke så lett å tyde. I affekt tok jeg også å dyppa en EL-test i urinen, bare for å få se flere fine streker. Haha. Jeg føler meg litt gæren :)
 
Nå har jeg kastet opp alt jeg har fått i meg i to dager. Begynner å bli rimelig tappet for energi[emoji20]
Uff... føler med deg! Er det sånn at salt byr i mot? Hvis ikke, hadde det kanskje vært en idé med en kopp buljong, bare for å få kroppen i balanse igjen? Og litt isvann ved siden av?
 
Uff... føler med deg! Er det sånn at salt byr i mot? Hvis ikke, hadde det kanskje vært en idé med en kopp buljong, bare for å få kroppen i balanse igjen? Og litt isvann ved siden av?

Takk for tips! Nei, salt er i grunn det eneste som frister. Men i går kom selv det jeg har hatt lyst på opp igjen.
Tenkte prøve lage meg en grønnsakssuppe i dag, med masse buljong! Ennå ikke kastet opp i dag, så jubler for det. Spist noen saltstenger og litt kaldt sitronvann nå til frokost, for å starte litt forsiktig. Håper denne dagen blir litt bedre enn de foregående!! So far so good.
 
Back
Topp