*Klagetråden*

Enitsirk85

Elsker forumet
En slik en må vi vel ha jenter? :)

Man kan kjenne på mange frustrasjoner gjennom graviditeten, og da kan det være godt og ha en tråd der man kan lette litt på trykket :)
 
Jeg kan begynne klagingen :hilarious:


Jeg har en fantastisk jobb,jbber som pleieassistent på en omsorgsbolig, elsker jobben min, men akkurat nå i disse sommertider og når jeg nettopp har funnet ut at jeg er gravid, kjenner jeg på et ekstra stort press og mye stress.
Jeg jobber som nattevakt aleine og vi blir dessverre sjeldent tatt hensyn til, altdor mye og gjøre ,så akkurat nå kjenner jeg meg sliten og egentlig ganske forbanna :mad:

Heldigvis snart ferie, så jeg får holde ut!!!
 
Jeg kan begynne klagingen :hilarious:


Jeg har en fantastisk jobb,jbber som pleieassistent på en omsorgsbolig, elsker jobben min, men akkurat nå i disse sommertider og når jeg nettopp har funnet ut at jeg er gravid, kjenner jeg på et ekstra stort press og mye stress.
Jeg jobber som nattevakt aleine og vi blir dessverre sjeldent tatt hensyn til, altdor mye og gjøre ,så akkurat nå kjenner jeg meg sliten og egentlig ganske forbanna :mad:

Heldigvis snart ferie, så jeg får holde ut!!!
Kan klagetråden være litt for å oppmuntre hverandre også?

Jeg vil hvertfall prøve: jeg beundrer deg for jobben du gjør og håper det blir bedre for deg utover i svangerskapet! Ønsker deg en riktig god ferie når du kommer så langt! Start en nedtelling til ferien, det er helt lov, uansett hvor godt man trives i jobben sin!
 
Selv vil jeg forresten klage på hvor trøtt jeg er, men ute av stand til å sovne!! Jeg har slitt med å være ekstremt trøtt siden før jeg fant ut at jeg er gravid og nå prøver jeg å legge meg tidlig, men allikevel får jeg ikke sove! Tips tas i mot med stort takk!!