*Klagetråden*

Enitsirk85

Elsker forumet
En slik en må vi vel ha jenter? :)

Man kan kjenne på mange frustrasjoner gjennom graviditeten, og da kan det være godt og ha en tråd der man kan lette litt på trykket :)
 
Jeg kan begynne klagingen :hilarious:


Jeg har en fantastisk jobb,jbber som pleieassistent på en omsorgsbolig, elsker jobben min, men akkurat nå i disse sommertider og når jeg nettopp har funnet ut at jeg er gravid, kjenner jeg på et ekstra stort press og mye stress.
Jeg jobber som nattevakt aleine og vi blir dessverre sjeldent tatt hensyn til, altdor mye og gjøre ,så akkurat nå kjenner jeg meg sliten og egentlig ganske forbanna :mad:

Heldigvis snart ferie, så jeg får holde ut!!!
 
Jeg kan begynne klagingen :hilarious:


Jeg har en fantastisk jobb,jbber som pleieassistent på en omsorgsbolig, elsker jobben min, men akkurat nå i disse sommertider og når jeg nettopp har funnet ut at jeg er gravid, kjenner jeg på et ekstra stort press og mye stress.
Jeg jobber som nattevakt aleine og vi blir dessverre sjeldent tatt hensyn til, altdor mye og gjøre ,så akkurat nå kjenner jeg meg sliten og egentlig ganske forbanna :mad:

Heldigvis snart ferie, så jeg får holde ut!!!
Kan klagetråden være litt for å oppmuntre hverandre også?

Jeg vil hvertfall prøve: jeg beundrer deg for jobben du gjør og håper det blir bedre for deg utover i svangerskapet! Ønsker deg en riktig god ferie når du kommer så langt! Start en nedtelling til ferien, det er helt lov, uansett hvor godt man trives i jobben sin!
 
Selv vil jeg forresten klage på hvor trøtt jeg er, men ute av stand til å sovne!! Jeg har slitt med å være ekstremt trøtt siden før jeg fant ut at jeg er gravid og nå prøver jeg å legge meg tidlig, men allikevel får jeg ikke sove! Tips tas i mot med stort takk!!
 
Selv vil jeg forresten klage på hvor trøtt jeg er, men ute av stand til å sovne!! Jeg har slitt med å være ekstremt trøtt siden før jeg fant ut at jeg er gravid og nå prøver jeg å legge meg tidlig, men allikevel får jeg ikke sove! Tips tas i mot med stort takk!!

Jeg har dessverre ikke noe tips da jeg har motsatt problem. Altså, jeg er helt zombie hele dagen og kunne ha sovnet stående. Setter jeg meg ned så har jeg ikke sjans til å holde meg våken [emoji21]
Det var dagens klage fra meg [emoji28]
 
Jeg kan begynne klagingen :hilarious:


Jeg har en fantastisk jobb,jbber som pleieassistent på en omsorgsbolig, elsker jobben min, men akkurat nå i disse sommertider og når jeg nettopp har funnet ut at jeg er gravid, kjenner jeg på et ekstra stort press og mye stress.
Jeg jobber som nattevakt aleine og vi blir dessverre sjeldent tatt hensyn til, altdor mye og gjøre ,så akkurat nå kjenner jeg meg sliten og egentlig ganske forbanna :mad:

Heldigvis snart ferie, så jeg får holde ut!!!

Hei!

Du burde ikke jobbe nattevakt som gravid.

https://nhi.no/familie/graviditet/gravide-bor-unnga-vakenetter/

Det er du sikkert klar over, men hvis ikke så bare nevner jeg det :)
 
Jeg har vært for fjellgeit idag. Og har dødsvondt i bekken og ene kneet.
Men; det var en super fin tur! [emoji173]️

Ellers er jeg dødstrøtt og kunne sovet hele dagen. Så slitsomt og veldig dårlig samvittighet for sønnen min [emoji20]
 
Selv vil jeg forresten klage på hvor trøtt jeg er, men ute av stand til å sovne!! Jeg har slitt med å være ekstremt trøtt siden før jeg fant ut at jeg er gravid og nå prøver jeg å legge meg tidlig, men allikevel får jeg ikke sove! Tips tas i mot med stort takk!!

Mitt sovetips er egentlig en veldig dårlig uvane, men det får så være så lenge det funker for meg. Jeg setter på en intetsigende serie på netflix el hbo på tlf og følger med til jeg sovner. Det må være noe jeg har sett mange ganger før slik at jeg kan lukke øynene og fremdeles vite hva som skjer. Går stort sett aldri mer enn fem minutter før jeg har sovmet :)
 
Kan klagetråden være litt for å oppmuntre hverandre også?

Jeg vil hvertfall prøve: jeg beundrer deg for jobben du gjør og håper det blir bedre for deg utover i svangerskapet! Ønsker deg en riktig god ferie når du kommer så langt! Start en nedtelling til ferien, det er helt lov, uansett hvor godt man trives i jobben sin!

Absolutt, det var det som var litt tanken også og få klage og få litt forståelse og trøst :)

Tusen takk for støttende ord :Heartred
Jeg har heldigvis ikke så mange vakter igjen og ferie er som du sier alltid godt uansett hvor mye man elsker jobben sin, trenger det avbrekket og litt hvile :)

God ferie til deg også :Heartred
 
Selv vil jeg forresten klage på hvor trøtt jeg er, men ute av stand til å sovne!! Jeg har slitt med å være ekstremt trøtt siden før jeg fant ut at jeg er gravid og nå prøver jeg å legge meg tidlig, men allikevel får jeg ikke sove! Tips tas i mot med stort takk!!

Uff, er det tankekjør som gjør at du ikke får sove kanskje?

Lurt med faste rutiner for legging, det kan hjelpe på :)

Håper det kommer seg snart :Heartred
 
Uff, er det tankekjør som gjør at du ikke får sove kanskje?

Lurt med faste rutiner for legging, det kan hjelpe på :)

Håper det kommer seg snart :Heartred
Det kan det være, også er vi på ferie så det kan kanskje bidra det også Heldigvis sover jeg veldig godt når jeg først sovner :happy:
 
Jeg sliter også med å få sove. Forrige graviditet så kunne jeg sove når som helst, men nå blir jeg bare liggende å døse i timesvis før det blir noe søvn. Håper trøttheten tar overhånd snart!
 
Mitt sovetips er egentlig en veldig dårlig uvane, men det får så være så lenge det funker for meg. Jeg setter på en intetsigende serie på netflix el hbo på tlf og følger med til jeg sovner. Det må være noe jeg har sett mange ganger før slik at jeg kan lukke øynene og fremdeles vite hva som skjer. Går stort sett aldri mer enn fem minutter før jeg har sovmet :)

Det gjorde jeg i første svangerskap :hilarious: Hadde problemer med å sovne. Satte på Friends, og sovna nesten øyeblikkelig :hilarious:
 
Er så kvalm og trøtt :(
Også sliter jeg med å sovne. Og når har sovnet våkner jeg fordi jeg må tisse også får jeg ikke sove igjen, enten pga kvalme, bekkenet eller at jeg er sulten.

Godt jeg har ferie da. Gruer meg til å begynne å jobbe igjen
 
Jeg også er så utrolig trøtt !! Til vanlig er jeg en person som tømmes for energi rimelig fort, men nå er det helt ekstremt ... og kvalmen i tillegg. Jeg får sove men kjenner veldig på den dårlige samvittigheten .. i ene øyeblikket leker jeg med min sønn og i neste har jeg sovnet i 2 timer på sofaen :(
Var mye trøtt sist også, men da var det ikke noen som trengte meg og oppmerksomhet på samme måte. Håper det går over fort :)
 
Bah. Dårlig dag i dag. Sovet lite og generelt i dårlig humør. Med en aktiv toåring er ikke gledestankene der, men heller anger og tanker om hvor vanskelig alt blir med to..
 
Har plutselig begynt å være skikkelig kvalm/uvel, nesten hele tiden. Det går greit like etter at jeg har spist og hvis jeg holder meg i ro, men sitte i bil eller andre ting gjør meg uvel igjen.. Blir ganske sprø! Husker fra sist at dette varte en god stund.. Ikke verdens beste kombinasjon med bilferie altså!
 
Puppene mine.. de stakkars puppene mine! De er så ømme og såre. Det vil si. Det er jo ikke sår, men kjennes likevel sånn ut. Hadde ikke litt ømme pupper en gang sist, men nå skal jeg virkelig då oppleve det!
 
Back
Topp