Klagetråden

Klager over bekkenet som skriker av smerte til tider... Funnet en veldig flink fysioterapeut som håpet hun kunne hjelpe meg å komme gjennom svangerskapet uten at det blir mye verre. Håper hun har rett ☺
 
Har litt menssmerter nederst i magen, men det er vel voksesmerter. Ubehagelig er det [emoji85] og kjenner på at huden på magen og lår begynner å stramme, jeg hater den følelsen! Kjenner den så altfor godt igjen fra den tiden jeg la mye på meg og fikk mange (!!) strekkmerker, så håper å slippe unna å få flere nå [emoji85]
 
Har litt menssmerter nederst i magen, men det er vel voksesmerter. Ubehagelig er det [emoji85] og kjenner på at huden på magen og lår begynner å stramme, jeg hater den følelsen! Kjenner den så altfor godt igjen fra den tiden jeg la mye på meg og fikk mange (!!) strekkmerker, så håper å slippe unna å få flere nå [emoji85]
Til nå så har jeg bare røde merker øverst på de strekkmerkene jeg hadde fra før. Fikk strekkmerker i puberteten [emoji24] og ved siste svangerskap, så trenger ikke noe mer nå nei..
 
Til nå så har jeg bare røde merker øverst på de strekkmerkene jeg hadde fra før. Fikk strekkmerker i puberteten [emoji24] og ved siste svangerskap, så trenger ikke noe mer nå nei..
Kjenner jeg gruer meg skikkelig til å evt få nye strekkmerker [emoji85] selvom de jeg har er lite synlige lenger da de har grodd og leget ganske fint, men de er fortsatt dype enkelte plasser, så man kjenner dem godt..
 
Kjenner jeg gruer meg skikkelig til å evt få nye strekkmerker [emoji85] selvom de jeg har er lite synlige lenger da de har grodd og leget ganske fint, men de er fortsatt dype enkelte plasser, så man kjenner dem godt..
Men tenk deg dette:
1) strekkmerker er ditt barns første tegning, og ingen kan ta den fra deg [emoji6]
2) kroppen din er ikke ødelagt - du er en tigermamma
[emoji173]
 
Men tenk deg dette:
1) strekkmerker er ditt barns første tegning, og ingen kan ta den fra deg [emoji6]
2) kroppen din er ikke ødelagt - du er en tigermamma
[emoji173]
Ååh, for en herlig måte å tenke på det på! [emoji7]
Er nok ikke lenge til merkene kommer, for huden er blitt skikkelig stram nå! Kunne jo nesten følt meg litt fit hadde det ikke vært for at magen dulter borti det meste nå [emoji23][emoji85]
 
Ååh, for en herlig måte å tenke på det på! [emoji7]
Er nok ikke lenge til merkene kommer, for huden er blitt skikkelig stram nå! Kunne jo nesten følt meg litt fit hadde det ikke vært for at magen dulter borti det meste nå [emoji23][emoji85]
Den med tigermamma var det mannen min som fortalte meg sist jeg var gravid [emoji4]
Ja magen her har dultet i masse allerede [emoji23] faktisk fått sår etter dører om har skrapet over magen [emoji23]
 
Den med tigermamma var det mannen min som fortalte meg sist jeg var gravid [emoji4]
Ja magen her har dultet i masse allerede [emoji23] faktisk fått sår etter dører om har skrapet over magen [emoji23]
Ååh, såpass! [emoji85][emoji28] skal ikke være bare bare med gravidmage [emoji23]
 
Gjør vondt i magen når jeg nyser [emoji23] kjenner det strekker skikkelig, håper ikke jeg blir forkjøla før fødsel nå [emoji85]
 
Klager for jeg har hatt problemer med innlogging hele uken. Appen kommer jeg ikke inn på en gang :(
 
Er så sliten og i dårlig form akkurat nå at jeg vil bare grine... :-( dagene går så opp og ned. Glad jeg er 100% sykemeldt nå, slik at jeg kan slappe av i morgen mens barna er i bhg og skole etter 3 dager med bursdagsfeiring og amdre selskap denne helga! Ble visst litt for mye for kroppen min denne gangen :-( :-(
 
Klager over enda mer sykdom. Vært syk siden før jul med forskjellige virus, og nå som det endelig så lyst ut et par dager så har jeg blitt pottetett i hele trynet igjen :/ LEI!!!
 
Klager for jeg har hatt problemer med innlogging hele uken. Appen kommer jeg ikke inn på en gang :(

Har vært nødt til å trykke på glemt passord/fornye passord to-tre ganger den siste uka[emoji19] håper de ordner opp i problemet
 
Så sulten!! Har i det siste begynt å bli så utrolig sulten på natten [emoji85] våkner av at jeg må tisse og får ikke sove igjen fordi jeg blir sulten.. må vel prøve å spise kvelds rett før jeg legger meg nå da, men da smaker det så ekkelt når jeg pusser tenner igjen..
Har nok små problemer når dette føles som et stort problem, er klar over det (og setter pris på det også) [emoji28]
 
Klager for jeg har hatt problemer med innlogging hele uken. Appen kommer jeg ikke inn på en gang :(

Har vært nødt til å trykke på glemt passord/fornye passord to-tre ganger den siste uka[emoji19] håper de ordner opp i problemet

Jeg.måtte ha nytt passprd av en eller annen grunn...
Jeg har vært utestengt siden fredag, eposten min fantes ikke mer kom det fram [emoji17] men fikk hjelp og endelig er jeg inne overalt i babyverden igjen [emoji1]
 
Back
Topp