Klagetråden

Jeg mistet litt av en tann i sist svangerskap.. jeg skar tenner (helt sinnsykt ifølge samboeren!!)
Fikk ordnet tanna og fikk skinne til å ligge med om natten, den bruker jeg hver natt! Merker de nettene jeg har glemt å sette den inn, da får vondt i kjeven!
Så bra det hjelper. Her mister jeg bare plutselig fyllingene. De er ganske store de jeg mangler nå, og det blir vel 3 eller 4 gang jeg tetter igjen. Første gangen var det dårlig jobn av tannlegen, så den datt ut innen 2 mnd :eek:
 
Graviditet tærer så absolutt på tennene! Syns det er utrolig teit at de har sluttet med gratis tannlege for gravide, det var jo det før [emoji58]
Veldig teit. Koster jo en formue. Muøig jeg må gjøre noe annet enn å bare fylle igjen og. Får se hva tannlegen sier. Er ihvertfall ikke noen tvil om at det er pga graviditet her. :/
 
Veldig teit. Koster jo en formue. Muøig jeg må gjøre noe annet enn å bare fylle igjen og. Får se hva tannlegen sier. Er ihvertfall ikke noen tvil om at det er pga graviditet her. :/
Hmm.. kan jo evt prøve å få et prisoverslag fra tannlegen og søke nav om støtte?
 
Hmm.. kan jo evt prøve å få et prisoverslag fra tannlegen og søke nav om støtte?
Skal nok ganske mye mer til enn det. Det er jo heller ikke graviditeten som var årsaken til å begynne med, men jeg klarer ikke å holde på fyllingene. Så hadde nok måtte gjøre noe mer etterhvert uansett
 
Skal nok ganske mye mer til enn det. Det er jo heller ikke graviditeten som var årsaken til å begynne med, men jeg klarer ikke å holde på fyllingene. Så hadde nok måtte gjøre noe mer etterhvert uansett
Ah [emoji85] håper det ikke er så mye som må gjøres [emoji4]
 
Graviditet tærer så absolutt på tennene! Syns det er utrolig teit at de har sluttet med gratis tannlege for gravide, det var jo det før [emoji58]

Enig i det!!!
 
Dro hjem fra jobb litt tidligere i dag grunnet migrene. Orket ikke stirre på den skjermen et sekund til:banghead: hvorfor kan ikke bare svangerskap være piece of cake for oss alle????
 
Dro hjem fra jobb litt tidligere i dag grunnet migrene. Orket ikke stirre på den skjermen et sekund til:banghead: hvorfor kan ikke bare svangerskap være piece of cake for oss alle????
Migrene er forferdelig å ha!! [emoji85] håper du er bedre nå i kveld [emoji173]
Hadde svangerskapet vært piece-of-cake hadde nok vi blitt bekymret av det også [emoji28]
 
Migrene er forferdelig å ha!! [emoji85] håper du er bedre nå i kveld [emoji173]
Hadde svangerskapet vært piece-of-cake hadde nok vi blitt bekymret av det også [emoji28]
Jeg er ikke den som har kronisk migrene og stadig vekk tilbakefall, men i 2. trimester nå er det blitt skikkelig ille :( har det HVER uke. Da er det slitsomt med en jobb der man sitter foran skjermen i 8 timer hver dag. I dag håper jeg å få tid til å gå en tur. Frisk luft og mosjon pleier å hjelpe.
 
Kastet opp i går.. ble så kvalm på kvelden, var kjempesliten og sannsynligvis litt for mett. Idag er jeg helt utmattet og har null matlyst. Ikke har jeg kjent noe liv i går eller idag heller [emoji85]
 
Kastet opp i går.. ble så kvalm på kvelden, var kjempesliten og sannsynligvis litt for mett. Idag er jeg helt utmattet og har null matlyst. Ikke har jeg kjent noe liv i går eller idag heller [emoji85]
hvordan går det i dag?
 
gått ned 1 kg på 4 dager :(
 
Uff.. fortsatt ikke bra igjen?
Føler meg litt bedre, men ikke bra nei. Får i meg lite mat.
Fått time hos fastlegen i ettermiddag da, så får vi se hva han sier.
 
Hvordan gikk det hos legen?
takk som spør.
gikk bra :) blodtrykket så fint ut osv. 2+ på protein, men det ville han bare følge med på. Hjertelyden var fin
Han mente det nok er virus, og at jeg bare må ta tida til hjelp. Ble sendt hjem med beskjed om å spise loff, skolebrød og kaker [emoji14] spesielt skolebrød... hehe
 
takk som spør.
gikk bra :) blodtrykket så fint ut osv. 2+ på protein, men det ville han bare følge med på. Hjertelyden var fin
Han mente det nok er virus, og at jeg bare må ta tida til hjelp. Ble sendt hjem med beskjed om å spise loff, skolebrød og kaker [emoji14] spesielt skolebrød... hehe
Fin medisinliste du ble satt på! [emoji6]
Håper du blir frisk fort!
 
Fin medisinliste du ble satt på! [emoji6]
Håper du blir frisk fort!
smakte godt gjorde det og :)
fikk faktisk i meg litt middag og i dag da, så det går riktig vei nå :D

må vel bare få igang systemet igjen og få opp energien. Kjenner den er på bånn nå ihvertfall.
 
Back
Topp