Klagetråden

Holder på å bli sprø, har vært uten bad hjemme i snart 5(!!!!!) måneder, snaaart i mål nå, men er ufattelig utålmodig! Flytta inn hos søstersen, nekter å komme hjem før snekker og rørlegger har gjort seg ferdig [emoji13]
 
Holder på å bli sprø, har vært uten bad hjemme i snart 5(!!!!!) måneder, snaaart i mål nå, men er ufattelig utålmodig! Flytta inn hos søstersen, nekter å komme hjem før snekker og rørlegger har gjort seg ferdig [emoji13]
Herregud, du har all min sympati!! Vi pusset opp vårt bad rett før jul, var kun uten i rett over to uker, men det var helt forferdelig. :p Håper de snart er ferdig!
 
Oi det var lenge uten bad..!! Bra du kan bo hos søsteren din til det er ferdig. Krysser fingrene for at det som gjenstår går kjapt :)
 
Okei- jeg må klage litt jeg også. Nattesøvnen er helt idiot for tiden. Kløe, bortdovning og rastløse bein har vært et problem lenge, men nå har jeg fått halsbrann i tillegg. [emoji30] Godt det ikke er lenge igjen!
 
Lei av senga.....
Har nå ligget i sykehusetseng i 50timer nå [emoji24]
 
Okei- jeg må klage litt jeg også. Nattesøvnen er helt idiot for tiden. Kløe, bortdovning og rastløse bein har vært et problem lenge, men nå har jeg fått halsbrann i tillegg. [emoji30] Godt det ikke er lenge igjen!

Føler med deg. Ikke så greit. Håper du finner noe som lindrer litt. Ja godt det ikke er lenge igjen.
 
Okei- jeg må klage litt jeg også. Nattesøvnen er helt idiot for tiden. Kløe, bortdovning og rastløse bein har vært et problem lenge, men nå har jeg fått halsbrann i tillegg. [emoji30] Godt det ikke er lenge igjen!

Prøvd å ta en tablett med magnesium på dagen og en med gaviscon før du legger deg? Det kan hjelpe [emoji173]️ søvn er viktig!
 
Blitt suuuuper forkjøla! Virker som den ene tårekanalen og er tett for renner fra det ene øyet [emoji85]. Og begynner å murre i det ene øret... Mulig jeg må ta en fastlegetur i morgen.. [emoji29]
 
Prøvd å ta en tablett med magnesium på dagen og en med gaviscon før du legger deg? Det kan hjelpe [emoji173]️ søvn er viktig!

Tusen takk for tips! [emoji4] Når jeg omsider skjønte at det var halsbrann jeg hadde, så gikk jeg til innkjøp av gaviscon. Det hjelper heldigvis! Jeg har også hørt at magnesium skal hjelpe, men ifølge jordmor tar det noen uker før det virker, så det er muligens litt for sent nå.. Men å rulle på skumrulle hjelper en del, og jeg har begynt å gå med støttestrømper på dagen. [emoji85]
 
Jeg kløøør!! Hele kroppen har begynt å klø de siste 48 timene [emoji85] klør omtrent alle plasser bortsett fra hender og fotsåler, så er ikke sikker på om det er svangerskapskløe eller om vi har klart å vaske klær med et vaskemiddel jeg ikke tåler..
Føler meg også tung i hodet, ganske lik følelse som ved bihulebetennelse..
 
Jeg er så sliten :sorry: bekkenet er vondt og jeg klarer ikke lenger å være den jeg pleier å være. Støvsuge og gå turer er det helt slutt på.. nå føler jeg meg nok ekstra sliten og lei etter en hel helg alene med barna. Mannen min kommer hjem i morgen. At på til ble jentungen syk i dag. Aktivisere en unge og pleie den andre. Magen er SÅ i veien!! Hurra for at det snart er mars som betyr at VÅR mnd er neste!!
 
Jeg er så sliten og lei [emoji20] har lavt blodtrykk som gjør at jeg nesten ikke klarer å gjøre noe uten å måtte sette meg, kvalmen som har kommet tilbake for et par uker siden, rastløse bein fra ettermiddag og utover natta som stjeler mye nattesøvn og nå har jeg begynt å klø masse også [emoji58] i tillegg til at jeg synes det er tungt å drasse på de ekstra kiloene som har kommet og føler meg som en hvalross som ligger på sofaen dagen lang.. Vil bare ha tilbake litt energi og en lettere kropp uten plager! [emoji31] Det er SÅÅ kjedelig å ikke kunne gjøre alt det man har lyst til. Selv det å bare rydde litt krever at jeg slapper av både før og etter for å ikke pushe meg for mye som gjør at jeg blir enda dårligere..

Puh! Dagens utblåsning! Det er mye positivt som skjer nå om dagen også, men noen ganger overskygger det negative alt det positive og da må jeg bare få det ut [emoji85]
 
Alt for lenge siden noen klaget sist, så jeg tar stafettpinnen videre!

Burde vel ikke klage over dette, men (tydeligvis) veldig spreke babyen i magen har akkurat nå full treningsøkt, sparker som en gærning til det gjør så vondt at jeg må puste meg gjennom de verste sparkebygene. Og når hun endelig gir seg har livmoren rukket å bli helstresset og følger opp med heftige kynnere:wacky:

Sånn går det når man blir godtesyk og drikker søt iste:hungover:
 
Alt for lenge siden noen klaget sist, så jeg tar stafettpinnen videre!

Burde vel ikke klage over dette, men (tydeligvis) veldig spreke babyen i magen har akkurat nå full treningsøkt, sparker som en gærning til det gjør så vondt at jeg må puste meg gjennom de verste sparkebygene. Og når hun endelig gir seg har livmoren rukket å bli helstresset og følger opp med heftige kynnere:wacky:

Sånn går det når man blir godtesyk og drikker søt iste:hungover:
Åå, sånn var det med meg og. Men de sparkene der viste seg å være en veldig lang gutt enda han var liten [emoji4]
 
Alt for lenge siden noen klaget sist, så jeg tar stafettpinnen videre!

Burde vel ikke klage over dette, men (tydeligvis) veldig spreke babyen i magen har akkurat nå full treningsøkt, sparker som en gærning til det gjør så vondt at jeg må puste meg gjennom de verste sparkebygene. Og når hun endelig gir seg har livmoren rukket å bli helstresset og følger opp med heftige kynnere:wacky:

Sånn går det når man blir godtesyk og drikker søt iste:hungover:
Føler det er mye sånt her både med og uten søtt. Slitsomt, men takknemlig for at jeg kjenner liv ihvertfall. Med eldste kjente jeg nesten ingenting [emoji14]
 
:lurking: Er tiltaksløs og lat og sliten i dag.. samtidig kjeder jeg meg fordi jeg ikke orker å gjøre noe.. klage klage
 
Back
Topp