Klagetråden

I dag ødela det dårlige været (snøstorm), en negativ g-test på morgenen og det at jeg møtte på ei høygravid dame like etterpå dagen for meg. Nesten så jeg knakk sammen da jeg møtte på ho. Kjente tårene presse på og jeg måtte ta meg sammen for å ikke grine. Seriøst, i dag er en dårlig følelsesmessig dag :( :(
Klem [emoji173]️[emoji177]
Jeg møtte en baby i går, trodde det skulle gå bra, men knakk helt sammen. Jeg skulle jo hatt en selv nå. Vissheten om at jeg heller ikke i 2017 får være mamma hjelper ikke akkurat på. :(
Klem til begge to! Vet godt hvordan det der er. Har en nevø som er kjempeskjønn, 4mnd, men innimellom gjør det skikkelig vondt å se han sammen med foreldre og søstra. Heldigvis kan jeg gråte fritt sammen med dem, de forstår. Men det er jammen ikke lett å sitte i lunsjen på jobb der alle snakker om hun som er gravid og gleder seg. Har lite lyst til å snakke om det som skjedde med oss akkurat da altså.

Åh, vil virkelig ikke dere skal ha det så vondt! Det sies at det blir bedre etterhvert, vi får inderlig håpe det...

Sender dere hver enkelt en stor klem. :Heartred
 
Godt å se at køagetråden har havna langt ned i forumet, men nå må jeg bruke den.. tempinga har gått sååå fint til nå, men så når jeg nærmer meg el, og tempinga begynner å bli viktig.. da får jeg ikke sove.. irriterende for kontrollfreaken i meg [emoji14]
Nå blir jeg nervøs for de kommende dagene selvom el er lørdag og jeg stort sett alltid sover godt i helgene [emoji14]
 
Åh, vil virkelig ikke dere skal ha det så vondt! Det sies at det blir bedre etterhvert, vi får inderlig håpe det...

Sender dere hver enkelt en stor klem. :Heartred
Takk. Var innom kirkegården før jobb i dag og tente lys. Det hjelper litt.
 
Godt å se at køagetråden har havna langt ned i forumet, men nå må jeg bruke den.. tempinga har gått sååå fint til nå, men så når jeg nærmer meg el, og tempinga begynner å bli viktig.. da får jeg ikke sove.. irriterende for kontrollfreaken i meg [emoji14]
Nå blir jeg nervøs for de kommende dagene selvom el er lørdag og jeg stort sett alltid sover godt i helgene [emoji14]
Uff, håper det blir bedre etterhvert. Vurderer temping men tror jeg blir for opphengt i det hele og begynner å stresse mer enn godt er, så jeg dropper det foreløpig.
 
3dpo og tempen droppa slik den gjorde for en pp siden... blir så sint på kroppen, hvorfor i sva.hel. kan den ikke funke slik den skal??
Har vel kasta bort over halve siliceaen på en tulle pp....

Må slutte å ta kroppen forgitt tydeligvis.. nei, bestille time på volvat så fort tr banker på da [emoji58][emoji46]
 
3dpo og tempen droppa slik den gjorde for en pp siden... blir så sint på kroppen, hvorfor i sva.hel. kan den ikke funke slik den skal??
Har vel kasta bort over halve siliceaen på en tulle pp....

Må slutte å ta kroppen forgitt tydeligvis.. nei, bestille time på volvat så fort tr banker på da [emoji58][emoji46]

Blæææ, så kjedelig [emoji35]
Klem til deg[emoji177][emoji254][emoji258]
 
Er så irritert på gubben i dag!!!!!
Ubesluttsom, irriterende vimsehode.....
(River meg i håret)

Alt han gjør i dag irriterer meg. Han er så ubesluttsom, vimser hit og dit og klarte ikke å bestemme seg. Til og med på hva vi skal gjøre i sommer, jeg har sagt lenge at jeg ønsket at vi drar på campingferietur men plutselig sier han at vi kan dra ned til svigermor istede. Enda at svigermor kommet til oss helgen før! Blir litt tett sammen da jeg, som han var enig . Så kommet han å si du han kan dra alene med gutten ned til svigermor i siste ferieuken deres siden jeg må jobbe... Som ikke jeg har lyst ned til Oslo en tur!!!
Ahhh, må bare slippe ut damp!!!
 
Klager over at sambo hadde lovet meg date og kjærestetid i morgen kveld. Vi skulle på kino og se den nye POTC-filmen, men nå har han avtalt med en kompis i stedet[emoji17]

Ekstra sårt ble det da jeg hadde gledet meg til den tiden sammen, og vi trenger den etter at jeg har vært helt ute av meg de siste to ukene etter SA. [emoji17]
 
Og så klager jeg over de to kjerringene som satt på venterommet til UL og snakket om "hvor fantastisk den tiden med nyfødt baby er" og hvor herlig det er å gå gravid.
Jeg brast i gråt og måtte gå ut av venterommet, for jeg skulle inn og få bekreftet at jeg hadde hatt en SA, og for å se etter rester. [emoji17]
 
Og så klager jeg over de to kjerringene som satt på venterommet til UL og snakket om "hvor fantastisk den tiden med nyfødt baby er" og hvor herlig det er å gå gravid.
Jeg brast i gråt og måtte gå ut av venterommet, for jeg skulle inn og få bekreftet at jeg hadde hatt en SA, og for å se etter rester. [emoji17]

Huff:( sender over en klem!!
 
Det er langhelg og 25 grader ute.
Men jeg har influensa og ligger inne med feber. #fml
 
Og så klager jeg over de to kjerringene som satt på venterommet til UL og snakket om "hvor fantastisk den tiden med nyfødt baby er" og hvor herlig det er å gå gravid.
Jeg brast i gråt og måtte gå ut av venterommet, for jeg skulle inn og få bekreftet at jeg hadde hatt en SA, og for å se etter rester. [emoji17]
Uff. Dårlig gjort. Vanskelig å forstå sånne ting før en har vært gjennom noe tøft selv.
 
Slo meg nettopp at iløpet av de siste 156 ukene/litt over 3 år så har jeg vært gravid i 93 + uker og har kun et levende barn :(
 
Last edited:
Klager litt over de som har 5-10 kg å gå ned etter svangerskap, men sitter der med en skjønn, frisk og levende baby. Jeg har 15 kg igjen og helst flere, og en minnelund å besøke. Skjønner godt at det er kjipt å gå med de ekstra kiloene, men likevel.
 
Klager litt over de som har 5-10 kg å gå ned etter svangerskap, men sitter der med en skjønn, frisk og levende baby. Jeg har 15 kg igjen og helst flere, og en minnelund å besøke. Skjønner godt at det er kjipt å gå med de ekstra kiloene, men likevel.

Stor klem[emoji173]️
Veldig leit å lese[emoji17]
 
Back
Topp