Klagetråden

Skal mye til før jeg gir beskjed altså. Men de fleste har forståelse for det.
 
I dag klager jeg litt over at tr kom akkurat i tide til å bli med på hyttetur.. [emoji14]
 
Oppdaget at noen har overført 1000 kr til noe jeg ikke aner hva er:wideyed: Så da sitter jeg her med sperret konto helt fram Tirsdag! :mad:
 
Jeg syns det er utrolig kjipt å være avhengig av hormoner for å få el. Nå ser det ut som at enkel letrozol ikke har hatt effekt heller da tr ikke dukker opp som den skal. Blir snart gæren av dette prøvestyret
 
tanta kom som et brak i går kveld 5 uker etter sa. Er såå gretten. Pluss at jeg føler at "alle" rundt meg er eller blir gravide. Fikk i dag også vite at kjæresten til en kompis av mannen er gravid og at det ikke en gang var planlagt..! Blææ..!
 
Last edited:
Dagens klage; hvorfor tar det så uendelig lang tid frem til el?! Føles som tiden stopper helt opp og ingenting man kan gjøre heller ... :wtf:
 
Dagens klage; hvorfor tar det så uendelig lang tid frem til el?! Føles som tiden stopper helt opp og ingenting man kan gjøre heller ... :wtf:
Haha, enig. Hater denne tiden før el [emoji14]
Den er så laaang [emoji14]
Jeg begynte å se litt på det som "fritid", at jeg kan gjøre det jeg vil, og det må nytes :)
 
Dag 38 og fortsatt ingen tr.
 
Haha, enig. Hater denne tiden før el [emoji14]
Den er så laaang [emoji14]
Jeg begynte å se litt på det som "fritid", at jeg kan gjøre det jeg vil, og det må nytes :)
Lurt :) fikk trøstegodis av mannen i dag da :angelic: han skjønner jeg er litt utålmodig :hilarious:cd 13 i dag og forventer ikke el før tidligst i helga..:meh:
 
tanta kom som et brak i går kveld 5 uker etter sa. Er såå gretten. Pluss at jeg føler at "alle" rundt meg er eller blir gravide. Fikk i dag også vite at kjæresten til en kompis av mannen er gravid og at det ikke en gang var planlagt..! Blææ..!

Æsj, denne skjønner jeg. Klarer ikke bli glad når folk jeg veit ikke har mista eller prøvd lenge blir gravide. Så blææææææææææææææ til det!
 
I dag ødela det dårlige været (snøstorm), en negativ g-test på morgenen og det at jeg møtte på ei høygravid dame like etterpå dagen for meg. Nesten så jeg knakk sammen da jeg møtte på ho. Kjente tårene presse på og jeg måtte ta meg sammen for å ikke grine. Seriøst, i dag er en dårlig følelsesmessig dag :( :(
 
I dag ødela det dårlige været (snøstorm), en negativ g-test på morgenen og det at jeg møtte på ei høygravid dame like etterpå dagen for meg. Nesten så jeg knakk sammen da jeg møtte på ho. Kjente tårene presse på og jeg måtte ta meg sammen for å ikke grine. Seriøst, i dag er en dårlig følelsesmessig dag :( :(

Klem [emoji173]️[emoji177]
Jeg møtte en baby i går, trodde det skulle gå bra, men knakk helt sammen. Jeg skulle jo hatt en selv nå. Vissheten om at jeg heller ikke i 2017 får være mamma hjelper ikke akkurat på. :(
 
Klem [emoji173]️[emoji177]
Jeg møtte en baby i går, trodde det skulle gå bra, men knakk helt sammen. Jeg skulle jo hatt en selv nå. Vissheten om at jeg heller ikke i 2017 får være mamma hjelper ikke akkurat på. :(

Takk ❤ Noen dager er litt tyngre enn andre ja :( Huff :( Goklem til deg og ❤
 
I dag ødela det dårlige været (snøstorm), en negativ g-test på morgenen og det at jeg møtte på ei høygravid dame like etterpå dagen for meg. Nesten så jeg knakk sammen da jeg møtte på ho. Kjente tårene presse på og jeg måtte ta meg sammen for å ikke grine. Seriøst, i dag er en dårlig følelsesmessig dag :( :(
Klem [emoji173]️[emoji177]
Jeg møtte en baby i går, trodde det skulle gå bra, men knakk helt sammen. Jeg skulle jo hatt en selv nå. Vissheten om at jeg heller ikke i 2017 får være mamma hjelper ikke akkurat på. :(
Klem til begge to! Vet godt hvordan det der er. Har en nevø som er kjempeskjønn, 4mnd, men innimellom gjør det skikkelig vondt å se han sammen med foreldre og søstra. Heldigvis kan jeg gråte fritt sammen med dem, de forstår. Men det er jammen ikke lett å sitte i lunsjen på jobb der alle snakker om hun som er gravid og gleder seg. Har lite lyst til å snakke om det som skjedde med oss akkurat da altså.
 
Klem til begge to! Vet godt hvordan det der er. Har en nevø som er kjempeskjønn, 4mnd, men innimellom gjør det skikkelig vondt å se han sammen med foreldre og søstra. Heldigvis kan jeg gråte fritt sammen med dem, de forstår. Men det er jammen ikke lett å sitte i lunsjen på jobb der alle snakker om hun som er gravid og gleder seg. Har lite lyst til å snakke om det som skjedde med oss akkurat da altså.

Takk ❤ Du får en goklem av meg i dag og du ❤ Godt du har fått sovet i natt, selv om hue er bomull. Nyt fridagen og slapp av ❤
 
Takk ❤ Du får en goklem av meg i dag og du ❤ Godt du har fått sovet i natt, selv om hue er bomull. Nyt fridagen og slapp av ❤
Takk takk. Dåp til helga, men jeg dropper den. De forstod det, heldigvis. Hjelper masse å kose med han, men med hele storfamilien til stede pluss enda et familiemedlem som er gravid, blir det for mye for meg. God klem tilbake :)
 
Klem til begge to! Vet godt hvordan det der er. Har en nevø som er kjempeskjønn, 4mnd, men innimellom gjør det skikkelig vondt å se han sammen med foreldre og søstra. Heldigvis kan jeg gråte fritt sammen med dem, de forstår. Men det er jammen ikke lett å sitte i lunsjen på jobb der alle snakker om hun som er gravid og gleder seg. Har lite lyst til å snakke om det som skjedde med oss akkurat da altså.

Klem til deg også [emoji177][emoji172][emoji177][emoji172]
Jeg har bestemt meg for ikke å vræle ut så mye om graviditet og sånn når jeg blir gravid igjen, sammen med folk jeg ikke kjenner såå godt. Man vet aldri hvem som har mista eller som sliter med å bli gravid og har en tung dag.
 
Klem til deg også [emoji177][emoji172][emoji177][emoji172]
Jeg har bestemt meg for ikke å vræle ut så mye om graviditet og sånn når jeg blir gravid igjen, sammen med folk jeg ikke kjenner såå godt. Man vet aldri hvem som har mista eller som sliter med å bli gravid og har en tung dag.
Nei, den tanken har slått meg også. Har ikke tenkt sånn før jeg mista selv. Og når en er førstegangsgravid så har en lov til å være litt gira syns jeg. Så jeg bærer ikke noe nag til henne på den måten, er bare vondt å kjenne på det selv at jeg skulle nærma meg høygravid om ikke lenge, og hatt en baby i løpet av sommeren. I stedet er det tilbake på jobb i august (forhåpentligvis) og flyttesjau.
 
Back
Topp