Klagetråd

Først klager vi over kvalmen som er ille, men i dag er jeg mer skremt over at den er borte o_O jeg har spist alle måltider sittende, nesten så det gjør meg veldig nervøs.
 
Jippi sønnen min hadde øyekatarr sist uke, og gjett hvem som har fått det nå :( jeg bruker linser og liker ikke å gå med briller. Har lest at en ikke kan bruke linser på 2 uker, kjekk start på ferien til helgen det :(
 
Er alle på det hemmelige forumet eller...? Her sitter jeg å prøver å samle opp 50 innlegg sånn at jeg og kan bli medlem [emoji38][emoji23][emoji85]

Hvordan vett jeg at jeg har 50 innlegg? Orker ikke å telle og vett ikke hvor langt jeg er kommet, ergo er ikke på skjult
 
Klager over tul er i morgen er så sykt nervøs for ma, mistenker ikke sa siden null niks blødninger/ spottinger... tok tom g-test denne uken fordi jeg er så nervøs, positiv muligens litt mindre sterk enn den sterkeste, men det var millimeter om å gjøre så tells ikke..
 
Klager over tul er i morgen er så sykt nervøs for ma, mistenker ikke sa siden null niks blødninger/ spottinger... tok tom g-test denne uken fordi jeg er så nervøs, positiv muligens litt mindre sterk enn den sterkeste, men det var millimeter om å gjøre så tells ikke..
Jeg er også nervøs! Har første tul på mandag. Samme som deg, redd for ma ikke sa pga ingen blødninger.
Har mye kvalme, så alt er sikkert i skjønneste orden. Håper vi går jublene ut fra timene våre begge to[emoji1][emoji173]️[emoji322]
 
Fortsatt uggen og lite lyst på mat, håper det snart snur.
 
Er så kvalm! Og har blodsmak i munnen konstant. Gleder meg til å kunne spise vanlig middag igjen. Eller en is.
 
Jeg er også nervøs! Har første tul på mandag. Samme som deg, redd for ma ikke sa pga ingen blødninger.
Har mye kvalme, så alt er sikkert i skjønneste orden. Håper vi går jublene ut fra timene våre begge to[emoji1][emoji173]️[emoji322]

Misunner deg inni mellom kvalmen kibt med lite symptomer inni mellom
 
Man kan ofte skylde på hormonene i kroppen altså, men jaggu er enkelte mannfolk så jævlig lite gjennomtenkt også da!!
ENDELIG kjente jeg på lysten til mat da vi var en snarttur på senteret. Å jeg va fryktelig sulten og svimmel. Sier så til min bedre halvdel at en bakt potet hadde vært helt innfor nå, skulle vi dratt å spist?
Så mumler han "vil heller hjem til sofaen jeg.." Jeg overhørte det for jeg tenkte at han skjønner vel at mine behov kommer først akkurat da. Så nevner jeg det igjen når vi var ferdig på butikken vi var på. Så presterer han å si "ja men JEG er jo mett, JEG spiste før vi dro.." Han vet meget godt at jeg sliter med denne maten. Så da gikk det ei kule varmt hos denne dama å sa neivel, å labba til bilen. Å diskusjon i bilen om at vi kunne jo dra å spise...men da fikk han klar beskjed om at jeg finner min egen mat hjemme enn å dra å spise med noe så surt som er mett og heller vil ligge på sofaen slik at hans gravide samboer ikke skulle få seg mat!

Så her ligger jeg da, spist en nektarin og ble bare fryktelig kvalm og dårlig av hele opplegget. Er det bare min som til tider kun tenker på seg selv eller?
 
Man kan ofte skylde på hormonene i kroppen altså, men jaggu er enkelte mannfolk så jævlig lite gjennomtenkt også da!!
ENDELIG kjente jeg på lysten til mat da vi var en snarttur på senteret. Å jeg va fryktelig sulten og svimmel. Sier så til min bedre halvdel at en bakt potet hadde vært helt innfor nå, skulle vi dratt å spist?
Så mumler han "vil heller hjem til sofaen jeg.." Jeg overhørte det for jeg tenkte at han skjønner vel at mine behov kommer først akkurat da. Så nevner jeg det igjen når vi var ferdig på butikken vi var på. Så presterer han å si "ja men JEG er jo mett, JEG spiste før vi dro.." Han vet meget godt at jeg sliter med denne maten. Så da gikk det ei kule varmt hos denne dama å sa neivel, å labba til bilen. Å diskusjon i bilen om at vi kunne jo dra å spise...men da fikk han klar beskjed om at jeg finner min egen mat hjemme enn å dra å spise med noe så surt som er mett og heller vil ligge på sofaen slik at hans gravide samboer ikke skulle få seg mat!

Så her ligger jeg da, spist en nektarin og ble bare fryktelig kvalm og dårlig av hele opplegget. Er det bare min som til tider kun tenker på seg selv eller?
Slik er det her og noen ganger, tror seter vanskelig for de å omstille seg og se for seg hvordan det er så de tenker rett og slett ikke :p
Pluss at de er menn, menn må ha klar tale for å forstå det meste :p
 
Slik er det her og noen ganger, tror seter vanskelig for de å omstille seg og se for seg hvordan det er så de tenker rett og slett ikke :p
Pluss at de er menn, menn må ha klar tale for å forstå det meste :p

Godt det er flere :p som oftest god å forståelsesfull er han, men idag ble jeg helt oppgitt :p
Så den bakte poteten skal jeg jaggu å spise i ro å fred til uka ;)
 
Er det flere som er plaget av halsbrann? Får det nå på kveldstid leeenge etter jeg har spist [emoji15]
 
Off håpet at kvalmen skulle bli bedre når 12 uker var passert, men føler at denne uken har det vært være. Er lei av kvalme nå håoer ikke det varer så lenge som det gjor med nr 1.
 
I kveld har det vært ille, trodde ikke det skulle komme så tidlig.

Akkurat samme her, hver eneste kveld. Trodde heller ikke det skulle komme så tidlig :(

Gumlet en hel pakke Lovehearts i går. Greide jo ikke å stoppe når det hadde gitt seg, så måtte kjøpe ny i dag [emoji23]
 
Sliten og lei! Har vært mye alene med minstejenta de siste dagene og er helt kjørt :( I kveld får mannen være med henne så jeg får fri...
 
Back
Topp