Klagetråd

Mister følelsen i den ene foten , den svikter pluttselig under meg.. verst når jeg røyser meg etter å ha sittet en stund:)

Huff! Det er ikke noe særlig [emoji21] Jeg har prolaps i korsryggen fra før, så mulig det er litt derfor også [emoji13] Alt blir bare mer merkbart når det er en god dose ekstra hormoner [emoji23][emoji23]
 
Huff! Det er ikke noe særlig [emoji21] Jeg har prolaps i korsryggen fra før, så mulig det er litt derfor også [emoji13] Alt blir bare mer merkbart når det er en god dose ekstra hormoner [emoji23][emoji23]
Ja guri, det kan da ikke være noen heldig situasjon:/
 
Haha [emoji23] Skal ikke være lett dette her [emoji23] Heldigvis begynte ferien min nå, så da blir det mer ligging enn sitting tenker jeg [emoji28]
 
Jeg savner søvn og gleder meg litt til ferien er over og hverdagen igang igjen[emoji8] Tungt for Mellemstefrøken med atypisk autisme at det er rutineforandringer når ikke er skole og SFO som vanlig.
 
Hendene mine dovner bort i ett sett og hver natt våkner jeg av at hendene er numne og følelsesløse. Veldig ubehagelig.
 
Med tanke på hvor mange som faktisk mister følelser i kroppsdeler osv, så skal ikke jeg klage akkurat i dag :wacky::hilarious: Uff, stakkars dere. Gravide kropper er ikke til å spøke med.
 
Hendene mine dovner bort i ett sett og hver natt våkner jeg av at hendene er numne og følelsesløse. Veldig ubehagelig.

Jeg fikk Karpaltunnelsyndrom i hendene mine på slutten av første svangerskap, grunnet økt vann i kroppen (om jeg husker rett). De ble elt numne og kunne nesten ikke bruke de. Verst var at de prikket og det var veldig vondt! Verst om natten. Våknet av smerter og måtte ta paracet. Gikk over i det ungen kom ut. Håper ikke jeg får det dette svangerskapet.
 
Back
Topp