Klagetråd

Emina*

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
Alle terminforum må ha en klagetråd! Og i dag trengte jeg en [emoji85]

Mye sykdom på jobb, altfor få voksne, ukjente vikarer, lang vakt og ingen vet at jeg er gravid og tåler lite. Så her later vi som. Det resulterer i lite tålmodighet og futt igjen i mammaen som kommer hjem til barna sine på ettermiddagen.

3.5 dager igjen til påskeferie!
 
Sykt mye kvalm og har spydd ett par ganger i dag [emoji52] spent på hvordan jobben går i mårra [emoji26]
 
Ja og blod i urinen også så jeg synes det er så skummelt.
Har hatt sikkert 9078 UVI'er i mitt liv og mange med såpass mye blod i ruinen at det syns på papiret:wideyed:
Det er sykt vondt, men ikke farlig så lenge man får hjelp fort :)
 
Har hatt sikkert 9078 UVI'er i mitt liv og mange med såpass mye blod i ruinen at det syns på papiret:wideyed:
Det er sykt vondt, men ikke farlig så lenge man får hjelp fort :)
Å fytikatta 3 gangen min nå siden september. Merker det ikke før det kommer blod, det er først da det gjør vondt.

Gjør du det eller?
 
Å fytikatta 3 gangen min nå siden september. Merker det ikke før det kommer blod, det er først da det gjør vondt.

Gjør du det eller?
Haha ser jeg skrev ruinen :knegg:

Nei jeg får akutt UVI,på sekundet...før jeg tisser får jeg så sinnsyke smerter i blæreområdet,det føles som om jeg blir kuttet opp inni blæren... er nesten på gråten når jeg er på do, det høres ut som om jeg føder for det gjør så vondt...
overdriver heller ikke nå liksom...
 
Haha ser jeg skrev ruinen :knegg:

Nei jeg får akutt UVI,på sekundet...før jeg tisser får jeg så sinnsyke smerter i blæreområdet,det føles som om jeg blir kuttet opp inni blæren... er nesten på gråten når jeg er på do, det høres ut som om jeg føder for det gjør så vondt...
overdriver heller ikke nå liksom...
Gurimalla [emoji85][emoji33] jeg har ikke så vondt da skal ikke jeg klage for å si det sånn.
Det svir når jeg tisset også kommer det blod.
 
Det var bra ! :) da skal det gå fint,er skummelt viss man går med sånt gravid pluss at det kan krype opp mot nyrene men det vet du helt sikkert :)
Ja ringte legen kl 8 i dag og fikk komme på akutt time. Men har rukket å Google mye så da blir man jo veldig bekymret men greit å vite. Synes legene her gir så lite info.
 
Ja ringte legen kl 8 i dag og fikk komme på akutt time. Men har rukket å Google mye så da blir man jo veldig bekymret men greit å vite. Synes legene her gir så lite info.
Ja aldri lurt å google.. blir gal av det. men du kan jo ringe igjen imorgen eller legevakten å spørre om det du lurer på om du er usikker :)
 
Back
Topp